Är du en bra medarbetare? Även om många människor är utmärkta medarbetare, gillar många inte att visa upp sig och skryta för mycket. Och bland massan av anställda kan även de så flitiga som myror snabbt gå vilse och bli helt osynliga. Arrogans och inbilskhet är naturligtvis inte rätt väg till framgång, men du måste ändå visa dina kollegor, dig själv och överordnade att du är värd något. Men hur vet du ens var du står? 8 tecken på att du är en bra medarbetare kan hjälpa dig att ta reda på det.
Ugotovite, ali ste odličen uslužbenec. Predstavljamo 8 znakov, ki kažejo na to, da ste odličen uslužbenec.
Odlično se razumete s sodelavci
Znaki, da ste odličen uslužbenec, ne zaobjemajo le neposrednih uspehov pri delu, temveč tudi vašo sposobnost, kako dobro se znate vključiti v delovno okolje. Če se dobro razumete s svojimi sodelavci, bosta tudi Lagarbete in splošna delovna klima v podjetju bättre. To pa je gotovo eden izmed znakov, da ste za podjetje nepogrešljivi.
Ste iskreni
Dobri voditelji so delavcem z močno integriteto izjemno naklonjeni. Če ste uppriktig, öppen och odkritosrčni, boste pri zrelem nadrejenem hitro opaženi in cenjeni. Na dolgi rok se upoštevanje etičnih pravil och ärlighet izjemno splačata.
Trudite se, da ste vedno boljši
Na neki točki se vsak izmed nas zadovolji z nivojem izpopolnjenost – vsaj za nekaj časa. A izredno dobri zaposleni se tudi po tem, ko so svojo veščino izpilili skoraj do popolnosti, trudijo, da postajajo vedno boljši. Če ste pri svojem delu že zelo dobri, se lahko začnete izobraževati na kakšnem drugem področju, ki vam bi prišlo na delovnem mestu prav.
Ste zanesljivi
Pålitlighet je ena izmed najbolj močnih točk delavca, še posebno, kadar gre za večje podjetje. Kdor prihaja na delovno mesto točno in drži svojo besedo, poskrbi, da prav gotovo ni najšibkejši člen v verigi zaposlenih.
Ste mentor drugim
Vodja je seveda glavni mentor celotne organizacije, a tudi on ne more vsega dela opraviti sam. Če znate biti dober mentor novim zaposlenim, vašemu šefu neposredno odvzamete kar veliko težo bremena z ramen, poleg tega pa ste ključni razlog, da delo v podjetju poteka hitro in brez zapletov.
Ste proaktivni
Če bi vsak zaposleni opravil le tiste naloge, ki so mu neposredno dodeljene, bi vsako podjetje potrebovalo cel kup zaposlenih, ki bi skrbeli izključno za dodeljevanje nalog. To pa pomeni ogromno dodatnih stroškov, da o zmanjšanju učinkovitosti ne govorimo. Zelo pomembno je, da ste proaktivni in da razumete, da je vaša primarna naloga enostavno to, da doprinesete k usklajenemu napredovanju podjetja.
Ste dober komunikator
Dobra komunikacija je ključno orodje za gladek potek dela – še posebno takrat, kadar gre za organizacijo, ki se loteva bolj kompleksnih projektov. Ko pride do tehničnih zapletov ali medosebnih konfliktov, ne bodite tiho, temveč o težavah spregovorite.
LÄS MER: Världsberömda slovenier som inte är Melania Trump
Česar se lotite, speljite do konca
Ambicija nima nobene teže brez vztrajnosti. Če ste polni novih idej, izboljšav in vizij, te ne pomenijo nič, če jih ne uresničite. Bodite pozorni na to, da projekte, ki se jih lotite, tudi speljete do konca.