Analytikerföretaget Strategy Analytics har publicerat resultatet av en undersökning av resultat inom smartphoneområdet 2016. Det visade sig att företaget från Cupertino hade en andel på 79,2 % i detta segment förra året! Förra året tjänade de 42,5 miljarder euro på försäljningen av smartphones. Totalt såldes 1,5 miljarder enheter 2016, en ökning med tre procent från 2015.
Det var förra året trg pametnih telefonov naravnost cvetel, kar ni presenetljiv podatek, zato pa toliko bolj preseneča podatek, da si je na trgu, lani težkem 51 milijard evrov, höger 42,5-milijardno pogačo odrezal Apple s prodajo iPhonov. To pomeni, da je ustvaril kar 79,2 odstotka celotnega prometa na področju prodaje pametnih telefonov.
Na drugem mestu se je po zaslužku od prodaje znašlo podjetje Samsung, ki je ustvarilo 14,6 odstotka globalnega dobička eller 7,8 milijarde evrov. Dežel preostalih igralcev na trgu mobilne telefonije je zanemarljiv. Kitajske znamke Huawei, Oppo in Vivo so resda povečale dobiček, a njihov delež je na globalni ravni še vedno zelo majhen. Huawei si je odrezal 1,6 odstotka, Opo 1,5 in Viva 1,3 odstotka. Za vse preostale znamke so ostale zgolj drobtinice.
LÄS MER: Samsung XCover 4 – pametni telefon, trpežen kot Nokia 3310
Podrobnejši pogled v analizo Strategy Analytics razkriva, da ima Apple daleč največjo operativno maržo (kazalec dobičkonosnosti prihodkov), saj ta znaša kar 32,4 odstotka. Pri Samsungu je ta 11,6 odstotka. V praksi to pomeni, da jim uspe telefone proizvesti ceneje in prodati za višjo ceno kot konkurenca.
Mer information:
strategyanalytics.com