fbpx

Audi TT RS 40 år av Quattro: en hyllning till en racinglegend

Det var 1980 på bilsalongen i Genève när Audi presenterade Quattro-modellen, en legend om rally och hörnstenen i dess vägprestanda. Snabbspola fyra decennier framåt, och för att fira ett viktigt jubileum, fick TT RS en specialutgåva som heter "40 Years of Quattro - 40 let Quattra". Den kommer endast att finnas tillgänglig i Tyskland och uteslutande som en coupé, begränsad till 40 enheter, en för hela året som har gått sedan premiären av Ur-Quattro.

Audi TT RS 40 Years of Quattro prihaja v barvi Alpine White ter s posebnimi nalepkami, navdihnjenimi s tistimi iz Audija Sport Quattro S1, ki je leta 1987 zmagal na dirki Pikes Peak z Walterjem Röhrlom za volanom. Za še boljši vizualni učinek nalepke na pokrovu motorja, strehi in zadnjih blatnikih dopolnjujejo poudarki v črni barvi s sijajem in pa zračnik na pokrovu motorja v karbonskem videzu.

Audi TT RS 40 Years of Quattro

Avto sedi na belih 20-palčnih platiščih s kontrastno rdečimi zavornimi čeljustmi, ki se skrivajo od zadaj, medtem ko dodatni aero dodatki vključujejo črna krilca in pa bočne podaljške zadnjega odbijača. Vse skupaj zaokrožajo subtilni logotipi štirih prstanov ali krogov.

Omejeno serijo lahko dobite tudi kot dvosedežnik, in sicer z nakupom opcijskega nosilca iz ogljikovih vlaken, ki nadomešča zadnjo klop. Ne samo, da izboljša torzijsko togost, temveč je avto tudi za kar 16 kilogramov lažji v primerjavi z običajnim modelom in njegovimi (tesnimi) zadnjimi sedeži. Naslednji dokaz, da ne gre za običajen avtomobil, je posamično oštevilčena značka na prestavni ročici sedemstopenjskega menjalnika S Tronic.

Audi TT RS 40 Years of Quattro

Han gömmer sig under huven prisilno polnjeni petvaljni motor, som klämmer ur sig själv 394 KM (294 kW) in 480 Nm navora. Nagrajeni 2.5 TFSI omogoča, da se avto od 0 do 100 km/h požene v 3,7 sekunder och når maximal hastighet 280 km/h.

Audi TT RS 40 Years of Quatro je nedvomno zelo poželjiv avtomobil, a ima eno težavo – izjemno visoko ceno. Medtem kot se cene za osnovni TT RS Coupe v Nemčiji začnejo pri 66.500 evrih, ta stane astronomskih 114.040 evrov. Za takšen denar bi lahko kupili Porsche 911 Carrera 4 in še bi nam ostalo nekaj evrov, da jih zapravimo za izboljšave. In če ostanemo znotraj Audijeve zasedbe – RS6 Avant je le za 2.000 evrov dražji.

Kaj boste izbrali?

Mer information

audi.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.