Ko BMW naredi avtomobil, kamor pritisne značko CS, vemo, da na strani zmogljivosti določenega modela pokaže vso svojo znanje iz oddelka MotorSport. Tudi zato BMW M5 s to značko preprosto mora navdušiti! A tu je ena nepričakovana težava.
Najprej k čistim tehničnim podatkom; 4,4-litrski motor V8 z največjo močjo 467 kW (635 KM) spremeni BMW M5 CS v najzmogljivejši avtomobil v zgodovini oddelka BMW M. Med standardno konfiguracijo opreme je seveda osemstopenjski samodejni menjalnik M Steptronic s funkcijo Drivelogic in sistem štirikolesnega pogona M xDrive, ki omogoča tudi izbiro načina 2WD za čisti adrenalin s pogonom na zadnji kolesni par. Res je, ta igračka je sicer 4WD, a omogoča vozniku, da se spusti iz uzd in se poigra z zadkom kot pri kakšnem starem modelu iz 90. let prejšnjega stoletja.
Da smo natančni: BMW M5 CS öka farten od 0 do 100 km/h v samo treh sekundah, od 0 do 200 km/h pa rabi toliko kot povprečen družinski karavan do 100 km/h – le 10,4 sekunde. Njegova največja hitrost je elektronsko omejena na 305 km/h.
Seveda gre za ekskluzivnost na visoki ravni, tako lahko v tem uživajo do štiri osebe – voznik in sovoznik na sedežih M Carbon ter dva potnika na samostojnih zadnjih sedežih. Prevleke iz črnega usnja Merino, ponujajo poglede na privlačne kontrastne poudarke in okrasne šive v barvi Mugello Red. Integrirani nasloni za glavo – z osvetljenim logotipom M5 za sprednja sedeža – imajo vdelan obris legendarne severne pentlje Nürburgringa. Avtomobil pa premore kopico originalnih dodatkov linije CS: od barv, do platišč, rezerviranih le za ta model.
Ankomsten av det nya BMW M5 CS v prodajne salone je predviden za pomlad 2021, v Sloveniji pa bo kupcem na voljo od 196.850 evrov dalje. To je celo nekaj več, kot boste odšteli za električnega športnika Porsche Taycan Turbo oziroma je ta znesek za “le” BMW velik. Kaj velik, BMW M5 CS stane skoraj toliko kot Ferrari Roma! Tudi zato je BMW M5 CS češnja na vrhu ponudbe, a prav cena je tista, zaradi katerih imamo nekoliko bolj kisel in zelen nasmeh.