Bland bilmärkena är Bugatti kanske det mest unika och prestigefyllda, särskilt när vi pratar om deras veteranbilar, vars priser på auktioner når skyarna. Men även moderna Bugattis finns bilar som inte växer runt varje hörn. Bland de senaste produkterna från detta märke - just nu ...
Med avtomobilskimi blagovnimi znamkami je morda prav Bugatti tista najbolj edinstvena in prestižna, še posebej kadar govorimo o njenih starodobnikih, katerih cene na dražbah segajo v nebo. A tudi novodobni bugattiji so avtomobili, ki ne rastejo za vsakim vogalom. Med najnovejšimi izdelki te znamke – ta hip je sicer še na seznamu konceptov – je C16 Galibier, čigar ime so si sposodili pri slovitem prelazu v francoskih Alpah, prek katerega se vsako leto potijo kolesarji na Tour de France. Njegova zunanjost je oblikovana v slogu starih bugattijev – nenazadnje je njegovo ime nosil tudi bugatti iz 30 let prejšnjega stoletja –, uporabljeni materiali pa podobni kot v Veyronu. Galibier je po duši gran turismo, štirivratni kupe po domače, njegova silhueta pa za hip spomni na Porschejevo panamero. Pod dolgim motornim pokrovom skriva hišni 8-litrski W16 motor, ki v duhu okoljske prijaznosti omogoča tudi polnjenje rezervoarja z etanolom. Brutalna moč motorja se prenaša na vsa kolesa in zadošča za končno hitrost 350 km/h. Notranjost je prestiž v pravem pomenu besede. Enostavna, odeta v usnje, z armaturno ploščo iz enega kosa z zgolj dvema centralno postavljenima analognima merilnikoma. Za piko na i je tu še Parmigianijev tourbilion, ki ga je moč odstraniti iz armaturne plošče in nositi kot ročno uro med sprehodom po mestu.