fbpx

Utvecklingen av logotyperna för teknikjättar som Apple, IBM, Samsung och Microsoft

Preobrazba logotipov tehnoloških velikanov

Evolucija logotipa je odraz razvoja blagovne znamke oziroma zgodbe podjetja skozi čas. Če kdo, potem so tehnološka podjetja tista, ki se morajo iz dneva v dan prilagajati, dokazovati in odgovarjati na izzive časa. V svetu tehnologije je namreč tisto, kar je bilo še včeraj novo, danes že staro. To se pozna tudi na logotipih in nekateri velikani so dali skozi res drastične in ne le kozmetične spremembe. Preverite, kako so na izzive časa odgovarjali Apple, Microsoft in ostali tehnološki velikani.

Medtem ko nekateri tehnološki velikani svojega logotipa, ki pooseblja duh in prizadevanja družbe v prihodnosti, niso spreminjali desetletja, so jih drugi menjali kot srajce. Tempo sprememb v tehnologiji je namreč ubijalski in le s spremembami (tudi vizualne podobe) znamke ostajajo relevantne. Seveda obstajajo svetle izjeme.

LÄS MER: Penised.com – falična preobrazba logotipov

Till exempel IBM velja za eno najbolj prepoznavnih znamk nasploh, čeravno svojega znaka ni spremenil že od davnega leta 1972. Po drugi strani pa je šel Hewlett Packard (HP) na številne ”kirurške” posege od nastanka leta 1939 in na ta način ohranjal ”svež” videz. Zadeve so se ”umirile” šele, ko sta v logotipu ostali zgolj inicialki.

IMB že od leta 1972 štedi pri barvi.
IMB že od leta 1972 štedi pri barvi.

Kaj pa ostali? Verjeli ali ne, tudi nekateri tehnološki velikani so svoje logotipe v svoji relativno kratki zgodovini tako močno spreminjali, da jih z originalnimi logotipi sploh ne bi prepoznali. Greste stavit?

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.