Forbes magazine publicerade den senaste listan över de mest värdefulla varumärkena i världen. Är det sjätte året i rad för Apple, som i år för första gången på 13 år har noterat ett fall i vinst och intäkter, eller har vi en ny linjal i rankingen?
Forbes je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.
LÄS MER: Apple: 11 fakta som kommer att chockera dig!
Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.
Najbolj vredne znamke na svetu 2016:
Mer information:
forbes.com