fbpx

Honda NSX är hybridreinkarnationen av en sportikon från 1990-talet

25 år efter lanseringen av den ursprungliga Honda NSX är Honda redo att vända på ett nytt blad. Köpare på andra sidan Atlanten kommer nämligen snart att erbjudas en modern reinkarnation av denna sportikon från 1990-talet, som chockade världen och bilkonkurrensen när den kom ut på marknaden.

Novodobna honda NSX poleg izjemno športne zunanje podobe, ki se je ne bi branili niti najbolj renomirani superšportniki, kar prekipeva od napredne tehnike. Gre namreč za hybrid sporter kupé s sredinsko nameščenim biturbo bencinskim motorjem, ki mu pomagajo še trije elektromotorji. Za prenos moči na cesto skrbi devet stopenjska dvosklopčna skiftbar avtomatika, navor pa je prek te speljan vsa štiri kolesa.

Znotraj bo potnika razvajalo dvobarvno usnje, voznik pa bo imel na razpolago dva velika zaslona prek katerih bo lahko opazoval delovanje hibridnega sistema in s tem natančneje diktiral tempo vozila.
Znotraj bo potnika razvajalo dvobarvno usnje, voznik pa bo imel na razpolago dva velika zaslona prek katerih bo lahko opazoval delovanje hibridnega sistema in s tem natančneje diktiral tempo vozila.

Izredno športno oblikovana karoserija je izdelana iz kompositmaterial, katerih vzporedna črta sta lahkotnost in trdnost. Na boku opazovalec opazi značilni stranski odprtini za zajem zraka in lebdeči C-stebriček nad njima. Enako ostre linije kot sprednji del, pa riše tudi zadek z agresivnim zadnjim odbijačem, difuzorjem in sredinsko nameščenimi izpušnimi cevmi na dnu.

Tudi notranjost je bila izdelana z mislijo na superšportne modele, čemur primerno športen je voznikov delovni prostor, pred katerim se v celoti bohotijo digitala mätare, značilna stip start tipka pa je mesto našla na podaljšku sredinske konzole. Usnje prekriva tako sedeža, vratne obloge kot tudi armaturno ploščo, v določenih pogledih pa sredinska konzola spominja tudi na tisto pri 918 spyder.

Po zadnjim pokrovom se bo vrtel V6 biturbo bencinar, ki mu bo v pomoč elektromotor nameščen na zadnjo os. Poleg tega pa bosta na prednji osi še dva neodvisna elektormotorja, ki bosta "pričarala" učinek štirikolesno gnanega vozila.
Po zadnjim pokrovom se bo vrtel V6 biturbo bencinar, ki mu bo v pomoč elektromotor nameščen na zadnjo os. Poleg tega pa bosta na prednji osi še dva neodvisna elektormotorja, ki bosta “pričarala” učinek štirikolesno gnanega vozila.

Elektromotor nameščen na zadnjo os pomaga biturbo bencinarju pri pospeševanju, medtem ko preostala neodvisna elektromotorja ženeta prednji par koles. Sistem deluje neodvisno, tako da se na posamezno kolo vedno prenaša optimalna količina navora, z mislijo na čim boljši pospešek vozila. Nenazadnje pa je vozilo v vsakem trenutku zahvaljujoč sport hybrid SH-AWD sistemu, štirikolesno gnano. Pri Hondi so glede zmogljivosti še zelo skopi, je pa glede na 19-palčno obutev spredaj in kar 20-palčno na zadnji osi in dimenzije zmogljivih continentalovih pnevmatik za pričakovati, da bo hibridni športnik zelo hiter.

Voznik bo imel na razpolago številne načine vozne dinamike, v načinu “quiet” (tiho op. prev.) pa bo lahko vozil tudi zgolj na elektriko. Prva vozila bodo “jenkijem” dobavljena to jesen, cene pa se bodo onstran Atlantika pričele pri 155 tisočakih, kar je v neposredni bližini ferrari 458 italie.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.