Honda Project 2&4 är en miniracer med vilken Honda visar upp sina muskler och befäster sin status som världens största motortillverkare. I studien, som japanerna kommer att presentera på bilmässan i Frankfurt, installerade de en modifierad Honda MotoGP-racingmotor, RC213V, ett 999cc fyrtakts V4-monster. Konceptet ger en motorcykels frihet och en bils köregenskaper.
Honda Project 2&4 je študija mini dirkalnika, med vilken Honda razkazuje svoje mišice. Žene ga pri dirkalnih motociklih za MotoGP sposojen motor RC213V z 215 konji (158 kW, 118 Nm navora pri 10.500 vrtljajih), ki moč na kolesa prenaša preko 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Za muzo so si pri Hondi vzeli znameniti Hondin dirkalnik Honda RA272, ki je sploh prvi japonski dirkalnik z zmago v F1. In čeprav gre za avto, pa je ta v resnici bolj motocikel. Motocikel ujet v avtomobilsko karoserijo.
![Honda Project 2&4 je motocikel, ki se je rodil kot avtomobil.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/09/honda-project-2-and-4-profile-660x438.jpg)
Ta opazka ni le na račun motorja, ampak tudi zaradi kompaktnih mer Honde Project 2&4. Tehtnica ji namreč pokaže le 405 kilogramov, meter pa 3,04 m v višino, 1,82 v širino in 0,995 v višino. Motor so ji za še boljšo lego na cesti vgradili till mitten, da se ceste drži kot klop, pa skrbi tudi nizko težišče. Dodaten motociklističen občutek daje sedež, ki lebdi tik nad tlemi. Pri Hondi pravijo, da ponuja svobodo motocikla in vozne lastnosti avtomobila.
Honda Project 2&4 je otrok internega Hondinega natečaja med njihovimi oblikovalskimi studii. Pod zmagovalni dizajn, ki ga gledate, se je podpisal studio Asaka (v sodelovanju s studiem Wako).
Mer information:
hondanews.eu