Instagram håller på att bli Snapchat. Han introducerar också möjligheten att skicka försvinnande innehåll. Utöver möjligheten att skicka engångsbilder och videor introducerade Instagram, som ägs av Facebook, ytterligare en viktig innovation, nämligen möjligheten att sända live. Nyligen lanserade Instagram även Instagram Stories och blev en webbutik.
Instagram poskuša ostati pomemben, zato ohranja stik z mladino na vse možne načine. Tudi s posnemanjem. Predstavil je namreč novost, ki je neločljivo povezana z aplikacijo snapchat – možnost pošiljanja vsebin, ki s telefona po določenem času izginejo.
Zdaj bodo lahko tudi uporabniki Instagrama svojim sledilcem in ostalim pošiljali izginjajoče se fotografije in videovsebine. To bomo storili prek funkcije ”Direct message”. Vsebina bo izginila takoj, ko si ji bo prejemnik ogledal. Poleg tega bo pošiljatelj obveščen, ali je prejemnik naredil posnetek zaslona.
LÄS MER: Aplikacije 2016: najboljše Instagramove aplikacije za povečanje števila sledilcev
Instagram pa je še dodatno razširil paleto funkcij. Po tem, ko je nedavno omogočil E-handel in dodal Instagram Stories, še eno snapchatovsko funkcijo, zdaj omogoča tudi Livesändning, nämligen do največ ene ure. Komentarje boste lahko med oddajanjem izklopili, po želji pa boste obveščeni, če bi kanal, ki mu sledite, začne oddajati v živo. Prevajanje v živo bo delovalo po principu Faceboookove tjänster Live, s to pomembno razliko, da Instagram vsebine ne bo shranil.
Galerija – Instagram zdaj tudi z izginjajočimi vsebinami in predvajanjem v živo:
Mer information:
instagram.com