fbpx

De drog fem ton plast från "plastsoppan" på havets yta och gjorde en val som en påminnelse till mänskligheten

IZ ‘PLASTIČNE JUHE’ NA POVRŠINI OCEANA POTEGNILI 5 TON PLASTIKE IN NAREDILI KITA, KOT OPOMIN ČLOVEŠTVU.

Människor inser inte vilka konsekvenser mänskligheten har på planeten förrän det ögonblick då naturen slår tillbaka. Lyckligtvis är livet på jorden fortfarande säkert för många människor, men en påminnelse om hur livet kan förvandlas till ett helvete över en natt är en stor plastval som livfullt skildrar de fruktansvärda konsekvenserna av mänskliga handlingar.

O grozovitih posledicah uničevanja narave so v zadnjih letih s posebno pozornostjo začele opozarjati številne okoljevarstvene organizacije. V projekte so se začela vključevati tudi različna podjetja, ki želijo s svojimi pristopi prispevati k boljšemu svetu.

STUDIOKCA pri tem ni izjema, saj je to arhitekturno podjetje iz Brooklyna iz ‘plastične juhe’, ki plava na površini tihomorskega oceana, potegnilo več kot pet ton odpadkov. Plastični odpadki so bili uporabljeni kot medij, s katerim so želeli poudariti pomen individualnega zavedanja in skupnega delovanja. Tako so naredili kita iz plastike, vilket gör det razteza čez kanal v Brugesu v Belgiji.

Primerjava med velikostjo kita in človeka.
Primerjava med velikostjo kita in človeka.

Poleg okolju prijaznega namena je podjetje s tem izdelkom sodelovalo tudi pri projektu Bruges trienall 2018 s temo ‘Tekoče mesto‘. Pri zbiranju odpadkov so jim pomagali prostovoljci iz fundacije za zaščito divjih živali Hawaii och surferska fundacija.

Za izdelavo kita iz plastike so se odločili zato, ker je kit največji sesalec v vodah, zato je tudi najbolj ustrezna žival, s katero so želeli prikazati obseg problema. V zelo kratkem času so potegnili več kot 5 ton plastike iz oceana, kar pomeni, da je v vodah zelo veliko odpadnega materiala, ki bi po njihovih besedah služil kot medij za stvaritev še nečesa večjega.

Galerija slik – Kit iz plastike

Mer information

Mer information:
studiokca.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.