Om världens stridande supermakter inte kan enas om fred, respekt och harmonisk samexistens finns det mode. Dessa två modejättar har gått samman för att visa att internationell enhet kan uppnås även med fyra skodesigner.
För Coca Cola vemo, da že več kot 132 let povezuje ljudi po vsem svetu. Tudi letos ta gigant ni opustil svojega uppdrag, saj se je že tretjič združil s podjetjem Keith, s katerim sta ustvarila ikonično kolekcijo čevljev Kith x Coca-Cola Converse, ki ima zelo posebno meddelande. Kolekcijo navdihujeta dve vrednoti – mednarodna enotnost och skupnost.
Ta občutek je navdih za novo zbirko, ki vsebuje moške in ženske ikonične čevlje Converse Chuck Taylor v štirih vzorcih, na katerih je zelo pomembno meddelande. Na vsakem čevlju je namreč logotip Coca-Cole v štirih jezikih: kitajščina, angleščina, franska och ruščina, s katerim želijo doseči mednarodno enotnost in skupnost.
Kina je predstavljena z rumeno barvo in rdečim vezenjem, USA z rdečo barvo in belim vezenjem, Frankrike z modro barvo in rdečim vezenjem ter Ryssland z belo barvo in modrim vezenjem. Vsi štirje slogi čevljev so opremljeni s sivobelimi vulkaniziranimi podplati, na katerih je še prosojni zeleni zunanji podplat, ki obudi spomin na klasično steklenico Coca Cola.
Poleg čevljev so pripravili tudi 60 slogov oblačil za vse štiri letne čase, saj kolekcija vključuje jakne, jopice, majice, hlače, kopalke in drugo. Okrašena pa so s klasičnimi logotipi Coca-Cole v različnih jezikih: arabščina, kitajščina, angleščina, hebrejščina, japonščina och ruščina.
Kolekcijo oblačil kan ses på Kith spletni strani, pokukajte pa tudi v galerijo slik, kjer so najbolj hudi čevlji Kith x Coca-Cola Converse, za katere boste odšteli 150 amerikanska dollar (preračunano 130 evrov).
Galerija slik – Kith x Coca-Cola Converse
Mer information:
kith.com