fbpx

Lamborghini asterion – den första hybrid supersport lambon

Lamborghini har presenterat frukterna av sina ingenjörers hårda arbete i form av märkets första hybridsuperbil, som ger en mer elegant exteriör i stil med legendariska Miura. Under bakstycket snurrar den välkända 5,2-liters V10:an, som tillsammans med hela tre elmotorer producerar 669 kilowatt effekt och kan färdas upp till 50 mil på enbart el.

Oblikovno so poznavalci Lamborghini asteriona že proglasili za naslednika miure, saj z oblikovnega vidika vnaša bolj elegantne in manj športno agresivne linije, ki zaznamujejo recimo aventadorja. Tudi v notranjosti bodo ljubitelji znamke našli kakšno vzporednico z legendarno miuro in sicer v obliki retro oblikovanega trikrakega volana, odetega v enako količino barvnih odtenkov, ki pa je modernim časom spodaj prisekan.

Posebnost predstavljajo tudi vrata, še posebej njihovo odpiranje, ki ni kot pri aventadorju navzgor, ampak malenkost vstran in navzgor. To naj bi olajšalo odpiranje in vstopanje v vozilo, obenem pa še vedno delovalo impozantno.
Posebnost predstavljajo tudi vrata, še posebej njihovo odpiranje, ki ni kot pri aventadorju navzgor, ampak malenkost vstran in navzgor. To naj bi olajšalo odpiranje in vstopanje v vozilo, obenem pa še vedno delovalo impozantno.

Če malenkost seciramo drugače vedno značilno končnico imena, nam ta veliko pove o samem pogonu. LP (‘longitudinale posteriore) pomeni vzdolžno zadnjo postavitev motorja (značilna za vse lambotove V12 motorje) I (ibrido) označuje, da gre za hibridno različico, 910 pomeni največjo moč, ki jo asterion doseže, končnica štiri pa za znamko Lamborghini značilni fyrhjulsdrift.

Pod zadnjim prozornim steklom se tako vrti iz huracana znani 5,2-litrski V10, som utvecklas 449 kW ali 610 KM, ki pa preko sedem stopenjske dvosklopčne skiftbar avtomatike poganja endast bakre hjulpar, medan två elmotorer nameščena na prednjo os, poganjata prednji på hjul par. Tretji elektromotor pa je umeščen v ohišje menjalnika.

Notranjost je značilno in prepoznavno Lamborghinijeva. Poleg modernosti pa jo zaznamuje tudi relativna preprostost. Nekaj je tudi sorodnosti z miuro, s katero jo povezuje retro-moderno oblikovan volanski obroč.
Notranjost je značilno in prepoznavno Lamborghinijeva. Poleg modernosti pa jo zaznamuje tudi relativna preprostost. Nekaj je tudi sorodnosti z miuro, s katero jo povezuje retro-moderno oblikovan volanski obroč.

Prednji, zadnji ter tudi štirikolesni pogon

Trije elektromotorji skupaj proizvedejo 221 kW ali 300 hk in jih poganja sklop litij-ionskih baterij nameščenih v sredinski tunel, ki je normalno rezerviran za ohišje menjalnika. Pri Lamborghiniju so povedali da celoten električni sklop (motorjev in baterij) tehta vsega 250 kilogramov. Skupaj pogonski sklop kot že omenjeno proizvede 669 kW ali 910 KM, kar zadošča, voznik asteriona požene do končnih 320 km/h, pospešek od 0 – 100 km/h pa traja 3,0 sekunde.

Ob tem je zmožen till fart 125 km/h voziti zgolj na električni pogon, v tem primeru pa je pogon izključno prednji. Superšportnik se ponaša tudi za segment izjemno ekonomično 4,2-litrsko porabo in 98 grami emisij CO2, z enim polnjenjem baterij pa lahko endast på el premaga razdalje do 50 km.

LÄS MER: Lamborghini huracan, kot naslednik legendarnega gallarda

Serijska proizvodnja za zdaj še ni dokončna, najverjetneje zato, ker Lamborghini z asterionom stopa v neznano in želi pred odločitvijo dobiti nekaj povratnih informacij s strani potencialnih kupcev. Ampak kot je bilo v primeru Porscheja 918 spyder och McLaren P1, se je klientela na implementacijo električnega pogona v ta vozila odzvala zelo pozitivno.

Mer information

Mer information:
www.lamborghini.com/asterion

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.