Lexus LS+ är en teknisk pärla eftersom den redan presenterar teknik som kommer att installeras i Lexus från den ordinarie produktionslinjen fram till 2020. Highway Teammate är redan ett av dessa system som kör sig själv på motorvägen med autonom körning, utan överdriven kontroll av föraren.
Lexus LS+ je lahko tako povsem avtonomen na avtocesti. Samodejno pospešuje in zavira, se lahko sam vključi v promet, samodejno menja vozne pasove in drži primerno varnostno razdaljo z vozilom pred njim. LS+ se lahko tudi sam ‘uči’. Za nadgradnjo sistema ga namreč ni treba peljati k trgovcu Lexusov, temveč se lahko vse nadgradi prek mobilnih podatkov. Sicer je Lexus LS+ osnovan na najnovejši različici Lexusa LS, a z mnogimi spremembami, še posebno, kar se tiče prednjega in zadnjega dela avtomobila. Spregledati ne moremo niti prednje maske, ki je še veličastnejša, kot smo je vajeni z aktualnih Lexusovih modelov. Impresivne luči uporabljajo lasersko tehnologijo, ki zagotavlja najboljšo vidljivost tudi v zelo slabih pogojih. 22-palčna platišča so še pika na i k celotni zapeljivi podobi Lexusa LS+.
Kot smi bili priča že pri nekaj drugih konceptih, tudi Lexsus LS+ ne uporablja običajnih vzvratnih ogledal, saj ima namesto njih kameror. Prav tako se mu v vrata skrijejo kljuke, ko se jih ne potrebuje. Lexsus LS+ ne bo ugledal serijske proizvodnje. Narejen je bil zgolj z namenom, da Lexsus predstavi svojo tehnologijo prihodnosti in nam da vedeti, kakšne napredne tehnologije lahko v že zelo kratkem času pričakujemo v njihovih avtomobilih.
LÄS MER: KIA FORTSÄTT KONCEPT: DEN NYA BÄRBARA KIAEN
Galerija slik: Lexus LS+ Concept
Mer information:
lexus-int.com