Små bilar kan snabbt förbises, eftersom de inte sticker ut för mycket, även om det är svårt att föreställa sig livet i stadskärnorna utan dem. De skryter med smidighet och kompakta dimensioner, och det var alltid lättare att hitta en parkeringsplats bakom ratten på "stadsbarnet". Och vilka småbilar imponerade mest på oss 2019?
Pod drobnogled smo vzeli najmanjše predstavnike mestnih avtomobilov in tudi njihove malce större ‘sorodnike’, predvsem pa tiste, ki so bili letos nyhet in so nas s tem dodatno navdušili. Razvrstili smo jih po naključnem vrstnem redu, zagotovo pa boste v prav vsakem izmed njih našli kaj intressant.
De bästa små stadsbilarna 2019
1. Hyundai i10
2. Renault Twingo
3. Audi A1 Citycarver
4. Ford Puma
5. Renault Zoe
6. BMW 1
7. Opel Corsa
8. Volkswagen T-Cross
9. Peugeot 208
10. Renault Clio
1. Hyundai i10
Hyundaijev malček i10 je dobil že svojo tretjo različico. Še vedno je kompaktnih mer, torej idealen za mestna središča. Čeprav je odrasel (izboljšave so opazne na vsakem koraku), je ohranil športni dizajn.
2. Renault Twingo
Renoverad Renault Twingo na prvi pogled ne deluje dosti drugače kot njegov predhodnik in je še vedno izjemno simpatičen. Ker so razlike skrite v podrobnostih, lahko že ob drugem pogledu ugotovimo, da se vendarle razlikujeta.
3. Audi A1 Citycarver
Audi A1 Citycarver je osnovan na aktualnem Audiju A1, od katerega ima 35 mm višje podvozje, vizualno pa spominja na modele iz Audijeve linije Q. Citycarver se bo dobro počutil na mestnih ulicah, podeželskih cestah, avtocesti in celo na malenkost bolj ‘grobem’ terenu.
4. Ford Puma
Oblika nove Ford Pume ni presenetljiva in je v skladu s konkurenčnimi kompaktnimi križanci – osnovana je na Ford Fiesti, s katero si delita kar nekaj oblikovnih elementov. Pumin sprednji del deluje ‘veselo’, položaj sedenja pa je seveda višji. Tudi v notranjosti najdemo veliko skupnega, zaradi oblike pa ima Puma večji prtljažni prostor, v katerem je za 456 litrov prostora.
5. Renault Zoe
Vid första anblicken Renault ZOE ostaja takšna, kot jo poznamo, vam bo pa kmalu postalo jasno, da gre za novo generacijo avtomobila – zunanje linije so si podobne, a vendarle drugačne: žarometi v tehnologiji LED so že del serijske opreme, prav tako pa izstopajo tudi zadnje LED-luči.
6. BMW 1
Povsem novi BMW 1 se od svojega predhodnika razlikuje v skorajda vsem. Ohranja se osnova avtomobila s prisekanim zadkom, ki pa je zdaj prvič deležna pogona na sprednji kolesni par. Enako zgodbo zasledimo pri dizajnu, ki je poskrbel za korenite spremembe tako zunaj kot znotraj avtomobila.
7. Opel Corsa-e
Opel Corsa-e je prava stvar za počastitev 120. obletnice Oplovega obstoja. Šesta generacija priljubljenega avtomobila je tokrat na voljo v popolnoma električni obliki – poganja jo motor z močjo 100 kW (136 KM), kar je dovolj, da bo novinka agilna in predvsem zabavna.
8. Volkswagen T-Cross
Volkswagen T-Cross si je zadal misijo, da nas prevzame, to pa mu je z igrivostjo tudi uspelo. Glede na kompaktne mere je notranjost nadvse prostorna, pri čemer gre zahvala tudi zadnji klopi, ki jo je mogoče premikati naprej ali nazaj za 14 centimetrov. T-Cross ponuja največji prtljažnik v svoji kompaktni ‘kategoriji’, z njim pa lahko prevažamo predmete do dolžine 2,3 metra.
9. Peugeot 208
Peugeot 208 je vselej veljal za enega izmed tistih predstavnikov svoje urbane vrste, ki je bil zadosti drzen, da je osvajal srca mladenk. V tokratni generaciji pa je še nekoliko drznejši in želi napovedovati trende za prihodnost za kar celoten segment B.
10. Renault Clio
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji, pri novem Renault Cliu ni tako. Je pravzaprav 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu prostornejši. Prtljažni prostor se je s 300 litrov povečal na 391 litrov, s čimer je novi Renault Clio postal najboljši v razredu.