Även om Chevrolet Camara är en bil med kultstatus bortom dammen, blir den också alltmer en symbol för "den amerikanska drömmen" i Europa. "Ponny"-bilen av den sjunde generationen Camaro är snabbare, lättare att kontrollera och lättare än sin föregångare från 2010, som blev en riktig hit. Den sitter på den nya Alpha-plattformen, lånad från Cadillac ATS och CTS, men har annars mer gemensamt med den än med sin storebror.
Nya Chevrolet Camaro det är ožji in krajši kot predhodnik, zahvaljujoč lahkim a čvrstih materialov pa je tudi nekoliko lažji (za okoli 100 kilogramov). Osnovni različici z 18-palčnimi platišči tehtnica tako nameri le 1300 kg. Čeprav ima športno dušo, pa Camaro ni pozabil na udobje in priboljške sodobne tehnologije, ki ga simbolizirata 8-palčni zaslon z infotainment sistemom MyLink in brezstična tehnologija polnjenja pametnega telefona. In če gre kje iskati vzporednice s ”prednikom” je to pri fiziognomiji, seveda pa je bil vseeno deležen kar nekaj sprememb.
LÄS MER: Corvette Z06 C7.R - Den snabbaste Corvette du någonsin kommer att få köpa
Chevrolet Camaro lahko dobite s tremi različnimi motorji, vsakemu pa pripada svoje vrste ”rjovenje” in ročni šeststopenjski ali osemstopenjski avtomatski menjalnik. Novost je 2,0-litrski štirivaljnik (!) z 279 konjskimi močmi (205 kW), ki na sto km/h ”teče” manj kot šest sekund. Opcija b je 3,6 liters V6-motor, ki zmore 340 KM (250 kW), oba pa za zajtrk pohrusta tretja opcija, različica SS z V8 6,2-litrskim motorjem, ki na zadnji par koles dostavlja 451 konjev (332 kW). Najbolj mišičasta verzija je opremljena še z gumbi in senzorji, ki so primerni za igranje na dirkaški stezi.
Mer information:
chevrolet.com