Hyundai inser tydligen förvirringen som orsakas av de olika numeriska beteckningarna, så det släpper ix35-namnet och går tillbaka till det gamla Tucson-namnet för en nykomling i den lilla SUV-klassen. Tucson kommer att presenteras i detalj i Genève.
Zaenkrat pa nam je znano, da nya hyundai tucson vsekakor neposredni naslednik modela ix35, a je od njega za 6.5 centimertov daljši in za dobre 3 centimetre širši, pri tem pa je uspel povečati medosno razdaljo za dobre 3 centimetre. Ta podatek govori predvsem o tem, da bodo inženirji v notranjosti zopet skušali izstisniti več prostora za potnike.
Novi hyundai tucson (2015) je razvit v celoti v Nemčiji in v hecu bi lahko rekli za nemške standarde. Srca evropskih kupcev so namreč tucsonu najbolj pomembna in tu bo njegov glavni trg. Tudi zaradi tega je tucson tako evropski in po okusu evropskega kupca. A mora biti boljši od množice konkurentov, kot je nissan qashqai, kia sportage, ny renaulta kadjara in mnogi drugi, ki si želijo odrezati kos pogače potencialnih kupcev v tem tako zelo zanimivem segmentu kupcev.
Novemu hyundai tucsonu je potrebno priznati, da bo lomilec tako moških kot ženskih src, saj lahko po slikah presodimo, da gre za oblikovno zelo, zelo zanimiv izdelek. Zdi se, da želi tucson tudi preskok v nek višji razred. Zato hyundai novincu namenja tudi veliko kroma in dodatkov, ki ga teleportirajo v prestižnejši razred.
Novi tuscon bo pod motorjem skrival znano konjušnico hyundai. To pomeni, da bo v nosu 1.6-litrski bencinar z oznako GDI, ki mu bo pomagal turbo, ali bo dihal brez njega. Prav tako pa bodo na voljo trije dizelski motorji, kjer bo moč pri najmočnejšem izbrati tudi štirikolesni pogon.
Mer information:
hyundai.si