Nya Golf skiljer sig aldrig chockerande från sin föregångare, och det är samma sak med den åttonde generationen. Ah, kom ihåg något! Den här bilen kommer fortfarande att vara väldigt aktuell om 8 år. Och så är det med alla golfar. De spelar ett mycket speciellt kort av förträfflighet, som får sin charm först när tiden går.
Osma generacija Volkswagnovega Golfa je razkrita in kot se spodobi za enega najbolj ikoničnih avtomobilov na svetu prinaša kopico tehnoloških inovacij v svojem segmentu – hkrati pa ohranja izjemno prepoznavno silhueto. Slednja je kakopak bolj aerodinamična od predhodnikov in tako se novi Golf ponaša s koeficientom upora le 0,275. V dolžino je zrasel za tri centimetre, vse ostale mere pa so ostale praktično nespremenjene. V notranjosti se je zgodila drzna revolucija. Golf je standardno opremljen s 10,25 paličnimi digitalnimi merilniki, ki jim družbo dela drug 10 palčni ekran za informacijski sistem. Lastniki Samsung telefonov, pa bodo lahko svojega Golfa odklepali kar s svojim telefonom. Še več, ko bodo telefon odložili na sredinsko konzolo bodo lahko avtomobil tudi zagnali.
Novi Golf vizualno vsekakor ni revolucija. Je zelo prepoznaven. Od sedme generacije pa se razlikuje bore malo. A to je tisto kar Golfa dela tako zelo odličnega. Zna se že desetletja približati splošnim lepotnim trendom industrije in dolgo ostati lep – a hkrati nepoažen.
Novi Golf bo hibridno motoriziran
Golf ponujajo s petimi hibridnimi pogonskimi sklopi. Trije od njih uporabljajo 48-voltne blage hibridne sisteme in proizvedejo 109 konjskih moči (81 kW), 129 KM (96 kW) in 148 KM (110 kW). Na voljo sta tudi dva priključna hibrida s 13-kilovatnimi baterijami, ki ponujata 201 KM (150 kW) in 241 KM (180 kW). In to sta tista prava hibrida, po katerih bo segla večina.
Na voljo so kakopak še vedno običajni motorji, tako med “bencinci” najdemo – 1,0-litrskega turbo trivalnega bencinskega motorja z močjo 89 KM (66 kW) in 109 KM (81 kW) ter dve različici 1,5-litrskega turbo štirivaljnika s 114 KM (85 kW) ) in 148 KM (110 kW). Na voljo pa bo še vedno tudi dizel in sicer 2,0-litrski štirivaljni motor v različicah z močjo 114 KM (85 kW) in 148 KM (110 kW).
Tehnologija na novem nivoju
Ny golf bo lahko opremljen z novim asistenčnim sistemom za pomoč voznikom Resehjälp. Slednji bo upravljal avtonomno s krmiljenjem, zaviranjem och pospeševanjem na avtocestah do hitrosti 210 kilometrov na uro.
Novi Golf pa bo znal tudi komunicirati z drugimi avtomobili in infrastrukturo na razdalji do 800 metrov. Za kar pri Volswagnu verjamejo, da je prihodnost avtonomne vožnje. Program podjetja “Up Upgrade” pa kupcem novega Golfa omogoča omogoča, da po prevzemu vozila dodajo, oziroma dokupijo – prilagodljiv tempomat, krmiljenje žarometov “Light Assist”, navigacijo, integracijo pametnih aplikacij ter dostopno točko Wi-Fi. Zelo podobno, kot to že nekaj časa omogoča Tesla pri svojih vozilih.
Ny golf mogoče vizualno ni najbolj revolucionaren. Marsikdo bi lahko zlobno pripomnil, da se spremenilo ni prav veliko. A pri Golfu je vedno tako, da na začetku modelne poti nikoli ne šokira. Kar pri Golfu šokira je to, da se ta avtomobil med vsemi najpočasneje in najlepše stara. In ko se boste čez 8 let sedli v svojega Golfa, bo predstavljena deveta generacija. Vi pa boste vseeno sedeli v avtomobilu, ki bo v stiku s časom. Tudi zato je Golf vedno korak pred drugimi in tudi zato nesporni kralj svojega razreda. Golfovega razreda.
Galerija slik: Novi Volkswagen Golf 8
Mer information:
volkswagen.si