fbpx

Den nya volkswagen passat alltrack – terrängpassat för äventyrliga fäder

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen kommer att avslöja den offroad-inspirerade Passat alltrack i Genève, som kommer att få den förväntade terrängkapaciteten, större markfrigång och den alltid standardiserade 4motion-drivningen. Köpare kan välja mellan två TSI-bensinmotorer och tre dieselmotorer 2.0 TDI och DSG-automatlåda. Vi kan förvänta oss volkswagen passat alltrack i utställningslokaler i september.

Kot smo pričakovali, je Volkswagen kmalu po lansiranju novega passata, objavil še fotografije terenske različice le tega, ki bo premiero doživela že ta teden, na salonu v Ženevi.

Osnovan je na karavanski ali wagon različici, ki je dobila za 27,5 mm večji “klirens” och ojačitve podvozja in motornega prostora iz nerjavečega jekla. Tudi preostala terenska zabela je kar konkretna in obsega plastične obrobe kolotekov, bočnih pragov in preostalih delov na prednjem in zadnjem odbijaču. Posebno piko na i, pa predstavljajo kromirani dodatki, ki so jih namenili plastičnim obrobam, ki poskrbijo za še nekoliko lepši in elegantnejši vtis, ki ga avto kot celota pusti opazovalcu.

Notranjost bo na moč podobna tisti pri "civilnih" različicah passata variant, z razliko maloštevilnih napisov različice in nekoliko bogatejšo opremo kot to velja za osnovne passate
Notranjost bo na moč podobna tisti pri “civilnih” različicah passata variant, z razliko maloštevilnih napisov različice in nekoliko bogatejšo opremo kot to velja za osnovne passate

Bolj pozorni bodo opazili še nekoliko drugačne strešne nosilce in linijo litih platišč, ki lahko pri alltracku merijo od velikosti 17- pa do 19 palcev. Ne glede na motorizacijo, ki bo presenetljivo široka bo zmogljiv 4motion pogon vedno del serijske opreme, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema bencinskima TSI motorjema velikosti 1,4-, oziroma 2,0 litrov in močjo 110, oziroma 162 kW ter tremi različicami 2,0-litrskega TDI agregata na strani dizlov, ki zmorejo 110, 140-, oziroma 176 kW. V odvisnosti od različic bosta na sredinski konzoli mesto našla šest stopenjski ročni menjalnik ali DSG prestavna avtomatika z dvojno sklopko.

LÄS MER: Novi Volkswagen passat – svež veter v poslovnih krogih 

Med serijsko opremo najbolj zmogljivih motorjev na obeh polih, bo tudi sistem XDS+, ki skrbi za še boljši oprijem koles v zavojih, s prenašanjem navora s kolesa z dovolj na kolo s premalo oprijema. Prav vse različice pa bodo poleg že tako serijskega sistema spremenljive vozne dinamike premogle  tudi “off road” funkcijo.

Terenska različica passata, naj bi po Ženevski premieri kmalu našla pot tudi v salone in sicer ga lahko tam pričakujete konec septembra.

Mer information

Mer information: 
volkswagen.si 

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.