Efterträdaren till Opel Astra OPC var efterlängtad, men vi fick en stor överraskning. Istället för den fullsatta Astra introducerade Opel en effektivare, mer exakt och giftigare version av sin större Insignia sedan. Från och med nu kommer den att bära GSi-etiketten.
Opel Insignia GSi se bo od Insignie Grand Sport ločila v dovolj podrobnostih, da boste lahko v trenutku vedeli, katera izmed njiju se je ravnokar peljala mimo vas. Športna različica bo imela spremenjeni dizajn, vzmetenje, zavore in še bolj dodelano notranjost. Na zunaj jo boste prepoznali po bolj agresivnih odbijačih, bleščečih 20-tums fälgar, športnimi stranskimi pragovi, rdeče pobarvanimi zavornimi čeljustmi och všečnemu zadnjemu spojlerju.
Opel trdi, da je Insignia GSi na Nürburgringu hitrejša od prejšnje generacije Insignie OPC, čeprav ima GSi namesto šestih “le” štiri valje. In lahko jim mirno verjamemo, saj ima štirivaljni turbo motor med dvema litroma prostornine höger 260 konjskih moči. Poleg tega je GSi za 160 kilogramov lažji od OPC-ja, ima nižje težišče och fyrhjulsdrift, s tem pa več oprijema, kar zagotovo prispeva k boljšemu rezultatu na pisti. Govori se tudi o dieselversion, ki naj bi bila na voljo v prihodnjem letu.
LÄS MER: OPEL INSIGNIA GRAND SPORT (2017): NAJLEPŠA INSIGNIA DO ZDAJ
V notranjosti bodo kraljevali športni usnjeni sedeži, ki bodo nudili tako udobje ob dolgih vožnjah kot tudi dober športni oprijem pri dinamični vožnji. Imeli bodo celo gretje, hlajenje in masažo, vsak izmed njih pa bo posebej izdelan za GSi-različico Insignie in bo tudi nosil izvezen GSi-emblem. V živo nam jo bodo prvič predstavili na frankfurtskem avtosalonu v sredini i september. Če sklepamo po dizajnu aktualne Insignie, bo njena športna različica še večja paša za oči.
Galerija slik: Opel Insignia
Mer information:
opel.si