fbpx

Ori – slovenski vrtnarski meter, ki upa, da bo požel uspeh na Kickstarterju

Vrtnarski meter Ori

Slovensko društvo Varuhi semen se je na Kickstarter podalo po zagonska sredstva za svoj vrtnarski meter, ki sliši na ime Ori. Njegova naloga je določanje optimalnih razdalj med semeni ducat najpogosteje posejanih vrtnin oziroma poljščin, kot so paradižnik, solata in fižol. A to še zdaleč ni vse, kar zmore. Poleg šablone je tu tudi barvna legenda, ki nam pove katera vrtnina gre v katero izmed z mavrico iz trikotnikov obkroženih lukenj.

Slovenski Ori je sila uporabni leseni vrtnarski meter s trinajstimi luknjami, ki služijo kot šablona za sajenje vrtnin. Pri sejanju so namreč pomembne razdalje med semeni in vrstami in medtem ko ste se morali do sedaj znajti kakor ste vedeli in znali, Ori prinaša rešitev, ki v sejanje vnaša tudi lekfullhet. Luknje nam nakazujejo na kakšni razdalji v posamezni vrsti je treba seme ali sadiko posejati, katero, pa nas obveščajo barvni trikotniki katerih legenda se skriva ob strani.

Z Orijem vrtarjenje postane zabavno opravilo.
Z Orijem vrtarjenje postane zabavno opravilo.

Ori je vrtnarski pripomoček, ki ga uporabljamo v paru s sadilnim klinom. Meter položimo na zemljo, skozi primerno luknjo naredimo vanjo jamico, tja pa nato položimo želeno seme. Ko smo z vrsto opravili je na vrsti priložena vrvica z usmerjevalnikom na koncu. Tega postavimo navpično v zemljo, da je vrv napeta in ravna (glej video in fotogalerijo).

LÄS MER: Hydaway – zložljiva čutara iz Kickstarterja


Ideja o Oriju je bila posajena že pred leti, pridelek, pardon izdelek pa služi tudi kot opomnik na pomembnost samooskrbe in vrtnarjenja, ki ga želijo pri društvo Varuhi semen približati tudi urbanemu okolju. Narejen je iz domačega javorjevega lesa, ime pa sila simbolično, saj izhaja iz besede Origo, kar v latinščini pomeni izvor. På Kickstarter Ori cilja na vsaj 30 tisoč dolarjev, s katerimi društvo med drugim želi na noge postavilo tudi Zadrugo Origo.

Mer information

Mer information:
kickstarter.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.