Legendarni Porsche 911 Carrera je šel zopet pod nož, kljub temu pa je treba spremembe iskati skorajda z lučjo pri belem dnevu, da jih odkrijemo. No, vsi tisti, ki 911 Carrero spremljate nekoliko podrobneje, boste vseeno hitro opazili detajle, ki kažejo na to, da je pred vami Porsche Carrera 911 z letnico 2016. Pod pokrovom, na drugi strani, Carrera ni doživela zgolj kozmetičnih popravkov, ampak so se tam, vsaj kar se tiče motorjev, zgodili kar tektonski premiki. Prav tako ta superšportnik ni več ''paraplegik'', saj bo lahko po novem krmilil z vse štirimi kolesi.
Porsche 911 Carrera (2016) kljub svoji brezčasnosti ohranja svežino s tem, ko na vsake toliko časa doživi prenovo. Najnovejša izvedba prihaja na slovenski trg v začetku leta 2016, cena pa ostaja neznanka. Za orientir pa naj bo nemška, ki znaša za osnovno izvedbo znašala nekaj čez 96 tisoč evrov. Nemški proizvajalec športnih avtomobilov tudi tokrat kakopak ni menjal konja, ki zmaguje, saj je pri novi Carreri ohranil značilno karoserijo, je pa vseeno nekoliko stilsko preobrazil žaromete s štiritočkovnimi LED dnevnimi svetili, dal nova stekla na zadnje luči (za stekli s poudarjenim robom so značilne štiridelne zavorne luči), nov je tudi hätta, ki je nekoliko bolj izrazit, pa reže za zrak, pod nož pa so šle tudi kljuke vrat.
Če zunaj kljub naštetemu ni prišlo do vidnih premikov, se je zato toliko bolj treslo v notranjosti. Začnimo v kokpitu- kjer prav tako ni prišlo do revolucije- pri infotainment sistemu. Ta ima nov vmesnik PCM och 7-palčni zaslon občutljiv na dotik, ki podpira Wi-Fi tehnologijo, ima pa tudi posodobljen navigacijski sistem, ki se opira na Googlove Zemljevide in ulični pogled ter je združljiv s sistemom Apple CarPlay. Če boste novo Carrero začinili s paketom ”sport chrono” vas na krmilu čaka vrtljivo stikalo s katerim se boste igrali z odzivnostjo podvozja, krmila in motorja, s čimer se novopečeni superšportnik zgleduje po hibridnem superšportniku 918. Porsche bo ponudil štiri uhojene program in sicer normal, sport, sport plus in individual. Ako bo Carrera opremljena še z menjalnikom PDK, se volanskemu obroču obeta še gumb ”sport response”. Ob stisku bo avto padel v 20-sekundi trans (beri maksimalno izkoristil svoje zmogljivosti) in prilagodil tako delovanje motorja kot menjalnika.
Med novosti lahko štejemo tudi farthållare, opcijsko pa je na voljo tudi pripomoček za držanje voznega pasu. Zdaj pa še k zverini, ki bo renčala pod pokrovom. Gre za novo generacijo turbo motorjev, kjer se 3,6- oz. 3,8-litrski atmosferski motor umika 3,0-litrskemu bi-turbo V6 agregatu, kar je prva zares korenita sprememba po uvedbi vodnega hlajenja še v prejšnjem tisočletju. Kljub ”varčevalnim ukrepom” je Carrera zmogljivejša od predhodnika. Na svoj račun je namreč namesto 350 vpisala kar 370 konjev (272 kW), S različica pa je zdaj 400-članski konjenici pridodala 20 novih konjev (308 kW). V njunometrih to pomeni 450 oziroma 500 njunimetrov med 1700 (prednost ”turbinca”) in 5000 vrtljaji.
LÄS MER: Begränsad upplaga av Porsche 911 GTS Club Coupe för 60-årsjubileum
To se pozna tudi na pospešku. Tako ga od 0 do 100 km/h izstreli v pičlih 4,2 sekunder, S pa na račun predrugačenega izpušnega sistema in prisilnega polnjenja za to potrebuje še manj- 3,9 sekunder. Dolžni smo vam zaupati še končno hitrost. Ta znaša 295 oziroma 308 km/h. Svoj debi bo Carrera doživela na avtosalonu v Frankfurtu, na trgu pa bo od 12. decembra 2015 dalje, zanjo pa boste morali pripraviti najmanj 96.605 evrov.
Mer information:
porscheljubljana.com