Under 2018 vann marknadsföringsbyrån Isobar redan titeln som en av de mest innovativa byråerna. Det var en av de första som började mäta användares känslomässiga reaktioner på VR-innehåll, men det är inte allt. Vad är det för nytt den här gången?
Pred kratkim se je Isobar povezal z avstralsko verigo živalskih vrtov Zoos Victoria, s katero si želijo virtuell verklighet ponuditi novi ciljni skupini – mačkam.
Forskning PVRR, ki so jo opravili, je razkrila, da je na svetu kar 600 milijonov majhnih mačk. Velik delež teh so ovrednotili kot potencialne stranke.
PVRR za prikazovanje mačkinih čustev izkorišča tehnologiji EEG och EKG. Posebna metodologija mačkam omogoča, da za ceno slabšega razločevanja barv v temi vidijo bolje kot ljudje. V sklopu procesa, znanega pod kratico ‘W.A.H.T’, je glede na pozicijo mačjih brk mogoče ugotoviti, kakšna je stopnja zainteresiranosti mačke za določeno stvar:
- TD – povsem nezainteresirana,
- D – nezainteresirana,
- MD – srednje zainteresirana,
- CNP – zelo zainteresirana (kratica se nanaša na mačjo meto, katere vonj močno privlači mačke).
Celotna analiza raziskave je bila objavljena 2. aprila letos in je morebitnim investitorjem na voljo här. Če želite podpreti projekt, ki se osredotoča na mačjo virtualno resničnost, verjetno želite preveriti vsako podrobnost. Isobar in Zoos Victoria nista razočarala, saj sta raziskavo podprla s številnimi podatki in nevroznanostjo.
Mer information:
static1.squarespace.com