Nästa år planerar Inifiniti att erbjuda kunderna en helt ny crossover-modell - XC30, med vilken den kommer att berika utbudet av större och prestigefyllda stadsjeepar av detta japanska märke. Den är närmast besläktad med sin syster Nissan Murano designmässigt, men det är en enorm skillnad mellan de två på grund av den flytande formen på den första. Funktioner även inuti, där den kan ta emot 2+2 vuxna, och det finns också många andra moderna detaljer.
V segmentu suvov že dalj časa dobesedno vre. Na vseh velikostnih frontah namreč ne mine mesec, da katera znamka ne bi predstavila novega crossover in odprla kakšen nov podsegment. Pri nas manj razširjeni Infiniti je tako na Ženevsko prizorišče pripeljal studien den nya prestižnega suva imenovanega QX30, ki nadaljuje poslanstvo Nissanovega Murana, znamke, ki ima v portfelju tudi to renomirano avtomobilsko znamko.
Zaznamuje ga namreč zelo “fluidna” zunanja oblika, brez nepotrebnih ostrih robov in s številnimi valovitimi konturami, ki jih še podkrepita posebna metalna barva in 21 palčna platišča. Posebnost predstavlja tudi dejstvo, da vozilo nima klasičnih vratnih kljuk, ampak so te skrite v karoserijo, kar še poveča futurističnost vozila.
LÄS MER: Infiniti Vision Gran Turismo: Virtualna študija za igrico GT6
Tudi pri konturah stranskih ogledal, prednjih svetil in strehe je bila prisotna zelo moderna roka, zgodba pa se nadaljuje tudi v notranjosti z izjemno modernimi linijami, tankimi sedeži in velikimi zasloni infotainmenta.
Podrobnejši pogled notranjosti razkrije drugače za kupeje značilno 2+2 sedežno postavitev, kjer sta v drugi vrsti res dva povsem ločena a razsežna in športno zaključena sedeža. Oblazinjenje je dvobarvno usnjeno z modrimi kontrastnimi šivi, ki jih še bolj poudari ambientalna osvetlitev potniške kabine. Športnosti vprid priča spodaj prisekan volanski obroč in veliko aluminija in klavirske črnine.
Nadaljevanju dinamike tudi na področje vožnje botruje 2,0-litrski štirivaljni turbo bencinar v nosu, zvezan s sedemstopenjsko prestavno avtomatiko. Glede zmogljivosti in tipologije pogona so Japonci še dokaj skopi z informacijami, so pa številne novinarje, ki te dni oblegajo ta model na salonu, utišali z informacijami, da naj bi serijska različica luč proizvodnje ugledala že prihodnje leto, ko bodo pod nosom in kolesi različni dizelski in bencinski pogoni, kakor tudi možnost dvo- in štirikolesnega pogona.