No, vsaj tako so pri Rivianu poimenovali najnovejši projekt dveh električnih avtomobilov. Prvi je Rivian R1S, električni SUV, drugi pa Rivian R1T, električni poltovornjak oziroma pick-up. V osnovi sta enaka, le odločiti se morate, katera karoserijska oblika vam je bolj pri srcu.
Številke, ki jim prikazujeta Rivian R1S och Rivian R1T, so še kako impresivne. Na voljo sta z baterijami z zmogljivostmu 105, 135 eller 180 kWh. Fyrhjulingar kör zagotavljajo fyra elektriska motorer, ki vsakemu kolesu priskrbijo do 147 kW moči. Glede na moč baterije imamo tako na voljo pogon s 408 hästkrafter (300 kW), 710 konjskimi močmi (522 kW) in še bolj neverjetnimi 765 konjskimi močmi (562 kW). A ne zgolj konjske moči, podatki o dosegu so že bolj zanimivi. Baterija z najmanjšo zmogljivostjo nas bo odpeljala do več kot 360 kilometrov daleč, baterija s srednjo zmogljivostjo več kot 480 kilometer daleč, baterija z največjo kapaciteto pa celo več kot 640 kilometer långt borta.
Niso samo številke tiste, ki so impresivne, impresiven je tudi futuristiska design, ki si ga delita oba modela. Čeprav sta oba bolj ‘oglate’ oblike, so lampor tiste, ki naredijo razliko. Spredaj najdemo ovalne, upprätt placerad LED-strålkastare, med katerima se nahaja LED indikator, ki opravlja funkcijo lampor och sveti zeleno, ko je baterija polna in smo pripravljeni na štart. Zadek ima čez celoten del speljano LED svetlobno telo, ki ima funkcijo luči in smerokazov. SUV ponuja še den tredje vrsto sedežev, kar omogoča prevoz sedmim osebam. V poltovornjaku bomo našli dovolj prostora za pet oseb. Zaradi ‘pomanjkanja’ klasičnega motorja imamo v prednjem delu dodatno odprtino za prtljago, pri poltovornjaku pa najdemo še domiselno odprtino čez širino avtomobila, za spravljanje daljših predmetov ali kakršne koli druge prtljage.
Rivian je avtomobilski svet na mednarodnem avtomobilskem salonu v Los Angelesu kar malce šokiral. Zmogljivosti so impresivne, predvsem pa niso povabili na terenske zmožnosti obeh modelov. Kratki previsi omogočajo večje vstopne in izstopne kote, zapeljemo se lahko v do meter visoko vodo, štirje elektromotorji pa poskrbijo za učinkovit štirikolesni pogon. Poleg tega ima Rivian še kopico inteligentnih system, ki zagotavljajo avtonomijo den tredje stopnje, kar pomeni, da nam na avtocesti ni potrebno več upravljati z volanom, temveč se samo prepustimo tehnologiji. Tesla je z Rivianom dobila zanimivega konkurenta, mi pa še enega električnega predstavnika, katerega razvoj bomo z zanimanjem spremljali dalje.
Galerija slik: Rivian R1S in Rivian R1T
Mer information:
products.rivian.com