Boopacks är olika, moderiktiga, enkla, handgjorda, unika och framför allt ryggsäckar som kan anpassas till olika stilar. De är den första och huvudprodukten av ett team som, i önskan att uttrycka sin egen kreativitet, grundade ett nytt slovenskt modemärke med vilket man vill penetrera både den slovenska och utländska marknaden. Namnet BOO är en derivata som markerar och förbinder laget, då namnet BOOPACKS härstammar från lagets efternamn Bučar (BOO) och ordet "ryggsäckar".
Så långt är det boopackov osem, večina jih je narejenih iz umetnega usnja in sicer v črni, srebrni, rdeči, beli, modri in rumeni barvi, nekoliko drugačna in posebna pa sta jeans boopack och prozoren boopack. Prozoren se odlično dopolnjuje še z dvema stranskima produktoma – boobag ter mini boobag, ki s svojo barvitostjo dopolnita njegov izgled. Rumen, jeans in prozoren boopacks so del najnovejše, poletne kolekcije.
Boopacks so cenovno dostopni širši populaciji, cene se ta trenutek gibljejo od 35 till 45 eur. Vse izdelke in cene lahko preverimo na Boopacks-ovi spletni strani, nahrbtnike pa si lahko pobliže ogledamo tudi v ljubljanskih lokalih – TOZDU och Centralstationer.
BOO ekipa…
Katarina Bučar det är 23-letna študentka Fakultete za šport, po duši športnik, vendar s kar nekaj podjetniške och kreativne žilice. V BOO ekipi skrbi za promocijo, stike z javnostjo in prodajo ter sodeluje pri oblikovanju boopackov. Dominika Bučar je 26-letna absolventka Fakultete za arhitekturo, ki skrbi za grafično oblikovanje, Foto, blog objave, fb och instagram profil in je tudi avtor Boopacks spletne strani. Skratka, skrbi za celostno podobo, prav tako pa sodeluje pri oblikovanju boopacksov. Sestri povezuje strast do mode, ki jo kažeta in izražata prav z BOO izdelki. Skupaj razvijata ideje in oblikujeta nove ter že obstoječe produkte. Velike zasluge za zagon podjetja pripisujeta svoji mami Nataši Bučar, ki ju je pri uresničevanju ideje podpirala in vzpodbujala. S svojim managerskim znanjem in nasveti pa jima velikokrat na pomoč priskoči tudi oče Tomaž Bučar. Sestri Bučar sodelujeta tudi z mladim in uspešnim Markom Pircem, producentom lastne blagovne znamke VA, ki se najraje ukvarja s projekti, povezanimi z video produkcijo. Je režiser pod okriljem slovenske produkcije Super 16 in kuwaitske produkcije Doors, najbolj znan pa po produkciji trenutno najuspešnejše deskarske serije Grilosodes under tak röd tjur energijske pijače. Mark pa je za Boopacks produciral tudi odličen predstavitveni video.