fbpx

Chockerande: Du har applicerat solskyddsmedel hela ditt liv helt fel

Foto: Envato

Skydd mot solen är fortfarande viktigt, och därför ska vi inte bortse från att vi har applicerat solskydd på fel sätt hela livet. Forskare från Liverpool har också bevisat detta och varnar oss nu för att vara mer försiktiga, särskilt i ansiktsområdet.

Raziskovalci na univerzi v Liverpoolu so nedavno prosili 57 udeležencev, naj si nanesejo sončno kremo kot običajno. Nato so posneli fotografije z na UV-žarke občutljivo kamero, da bi videli, kje so zgrešili. In izkazalo se je, da ljudje v tem res nismo dobri.

Izpustimo velika področja kože

“V povprečju ljudje zgrešimo 9,5 odstotka kože na obrazu, najpogosteje zgrešeno območje so ögonlock (13,5 odstotka) in območje med notranjostjo oči ter nosom (77 odstotkov),” so dejali raziskovalci z univerze v Liverpoolu.

Raziskovalci so na to pozvali udeležence, naj poskus ponovijo, tokrat so jim dali nekaj več informacij o kožnem raku na območju vek. Oboroženi s temi informacijami so udeleženci kremo za sončenje bolje nanesli, pri čemer je 7,7 odstotka obraza še vedno ostalo nezaščitenega.

Tako površni smo pri nanašanju kreme za sončenje.
Tako površni smo pri nanašanju kreme za sončenje.

Kevin Hamill, doktor z oddelka za preučevanje oči in vida, je ob tem dejal: “Zaskrbljujoče je, da ljudje tako površno uporabljajo kremo za sončenje na območju obraza, ki je zaradi izpostavljenosti soncu še posebej izpostavljena tveganju za kožnega raka. Morda so najpomembnejša stvar v tej raziskavi prav solglasögon. Večina ljudi meni, da sončna očala zaščitijo oči, zlasti roženico, pred UV-poškodbami in da z njimi lažje gledamo pri močni sončni svetlobi. Vendar pa sončna očala naredijo veliko več: zaščitijo tudi kožo vek.”
Zdaj veste, da  so dobra sončna očala nuja, prav tako tudi pravilno nanašanje kreme za sončenje, še posebej na občutljivi koži obraza.

via GIPHY

Mer information

Mer information:
news.liverpool.ac.uk

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.