Under det senaste decenniet har sättet att handla drastiskt förändrats. Även om vi för inte så länge sedan brukade gå till stan eller gallerior för all vår shopping, stannar vi nu hemma och surfar på nätet. Den utbredda användningen av inte bara datorer, utan särskilt smartphones, och det ökande antalet återförsäljare som erbjuder varor online, har skapat en sorts shoppingrevolution.
Zakaj je spletno nakupovanje postalo tako priljubljeno? Spletno nakupovanje ponuja veliko prednosti za potrošnike. Trgovci namerno naredijo svoje spletne strani preproste za krmarjenje in uporabo in s kreditno kartico je svet nakupovanja kot zabaviščni park. Izbira se zdi skoraj neskončna in nismo več omejeni samo na nakup na lokalni ravni ali na kataloge po pošti. Ni nam treba skrbeti za odpiralni čas trgovin, naporno prodajno osebje, parkiranje, promet in sto drugih težav, ki spremljajo nakupovanje. Proces lahko traja tako dolgo, kot nam je všeč, ali pa se konča v nekaj minutah. Lahko nakupujete od kjerkoli na svetu. Zdi se, da smo v zlati dobi nakupovanja.
Kot vidimo, je brskanje po spletu in nakupovanje zabavno in predvsem prilagojeno času in okusu vsakega posameznika. Po opravljenem nakupu pa sledi le še težko pričakovana dostava paketa. In tu se lahko udobnost spletnega nakupovanja konča, če paket ne pride ob pravem času na izbrani naslov. Pogosto nas namreč ni na izbrani lokaciji za dostavo, ravno ko na vratih pozvoni dostavljavec. Vendar brez skrbi! Za vse spletne “shopoholike”, ki ne želite zapravljati časa s čakanjem na dostavo paketa, Pošta Slovenije ponuja storitev Moja dostava – moja izbira, ki omogoča, da kadarkoli spremenite že izbrani datum in izbrano lokacijo dostave paketa tudi takrat, ko je ta že na poti k vam.
Kako do storitve Moja dostava – moja izbira?
Z SMS-om ali elektronskim sporočilom prejmete povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira, kjer lahko izbirate med:
– dostavo na drug naslov (katerikoli naslov v RS);
– prevzemom na pošti;
– dostavo v PS Paketomat (24 paketomatov po vsej Sloveniji);
– dostavo na bencinski servis (114 BS Petrola);
– dostavo na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom …);
– dostavo na izbran datum (na voljo trije različni datumi).
Za Pošto Slovenije sta hitrost in udobnost dostave ključnega pomena, zato se z uvedenimi novostmi še naprej približuje uporabnikom.