fbpx

Visste du att socialt nätverkande kan vara ett tips i balansen när du söker jobb?

Spletno udejstvovanje vam lahko škodi ali koristi

Kraften i sociala nätverk är mycket större än du kanske tror. Till och med så mycket att det kan påverka din anställning! Idag räcker det inte med att imponera på en potentiell arbetsgivare med ett CV, du måste också briljera med din online-image, annars kan du avvisa dem. Dagens rekryterare undersöker inte bara noggrant dina referenser i ditt CV, utan de kommer också att söka på Internet för att lära känna din "mänskliga" sida, den mindre strukna versionen av vem du är.

Sociala nätverk danes kadrovikom omogočajo, da poleg vašega CV-ja dobijo boljši vpogled v osebo, ki jo podjetje namerava zaposliti. Zato je pomembno, kljub navidezni nedolžnosti vaših objav in početja na spletu, pred prijavo na določeno zaposlitev na družbenih omrežji pomesti za sabo, če seveda menite, da je tam karkoli, s čimer bi si lahko prislužili črno piko potencialnega delodajalca. To ne pomeni, da zdaj hitro zaprete svoje profile, le v mislih imejte, da imajo lahko vaša spletna dejanja posledice.

Vohunite za sabo.
Vohunite za sabo.

Din udejstvovanja na družbenih omrežjih je lahko seveda tudi voda na vaš mlin, če ga znate uporabiti kot orodje mreženja in krepitve javne podobe. To pije vodo predvsem, ker se vse več delodajalcev na potencialne kandidate obrača preko družbenih omrežij in ne po klasični poti iskanja kadra.

LÄS MER: Kako napisati dober življenjepis – cv

Kadroviki resda še niso postali e-lovci na glave, zato pa številni delodajalci zaposlene iščejo kar preko družabnih omrežij, zato se prepričajte, da sledite profilom ”ogledanih” podjetij. V nadaljevanju pa je za vse aktivne iskalce zaposlitve Maja Kališnik iz zaposlitvenega portala mojaZaposlitev.du är pripravila nasvete, kako se lotili prenove in poliranja svoje spletne podobe.

Poguglajte za sabo

Preverite, kaj o vas ve stric Google. Kaj najde, potem ko v iskalno okno vnesete svoje ime in priimek. To je namreč prva stvar, ki jo bo storil tudi potencialni delodajalec. Šele kasneje bo zavil na družbena omrežja.

Izbrišite vse, kar se vam ne dopade

Nihče ni popoln, zato ste kdaj verjetno objaviti tudi kaj takega, kar danes obžalujete. Če naletite na kaj takšnega, kar bi lahko koga užalilo, to raje zbrišite, za prihodnje pa poskrbite, da bolje brzdate svoja čustva, da se vam kakšen zloben komentar kdaj ne vrne kot bumerang.

Zaprite neaktivne uporabniške račune

Večina nas ima številne uporabniške račune na različnih družbenih omrežjih, a le redki imajo čas, da vse vzdržujejo. Zato tiste, ki vegetirajo, zaprite. Neaktiven račun lahko namreč delodajalec interpretira kot to, da vas hitro mine zanimanje za novo stvar, kar v prevodu pomeni, da se boste hitro naveličal tudi dela pri njih.

Poskrbite za profilno sliko

Prvi vtis je sila pomemben in slabo sliko je težko sprati. To velja tudi za vašo profilno sliko, ki bo verjetno prvi vizualni stik delodajalca z vami. Ni treba, da imate zato sliko kot na osebnem dokumentu, ni pa priporočljivo, da je eksplicitna ali norčava. Naj bo čimbolj simpatična.

Poskrbite za vaše poimenovanje

Naj se vam zdi vaš vzdevek še tako zabaven, imejte v mislih, da vas delodajalec ne pozna in da ne pozna vaših internih šal. Vaš profil naj ima karseda normalno poimenovanje, sicer znate pustiti napačen vtis. Privarčujte takšne stvari za čas, ko boste trdno v sedlu.

”Zagrnite zavese”

Vsako družabno omrežje ime določene mehanizme, ki omogočajo določeno stopnjo zasebnosti. Preverite kako priprta vrata do svojih profilov puščate za zunanje opazovalce, kot je potencialni delodajalec. Poskrbite, da so nekatere fotografije in misli rezervirane le za oči prijateljev in družine in niso vidne vsem. In kako preverite koliko izdajate o sebi? Oglejte si svoj profil neprijavljeni.

Mer information

Iščete zaposlitev?!
mojazaposlitev.si

Več koristnih nasvetov za isklace zaposlitve najdete na:
http://www.mojazaposlitev.si/kariera/

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.