fbpx

TECHART Tsport R: Porsche 911 Carrera T förvandlas till en 505-hästars purist med tysk charm

TECHART Tsport R

TECHART Tsport R
Foto: TECHART

Porsche 911 Carrera T är redan en drömbil för förare – lätt, manuell, fokuserad på det väsentliga. Men TECHART Tsport R tar den till en ny nivå med ytterligare 111 hk (82 kW) för totalt 505 hk (373 kW) och 80 Nm vridmoment för 530 Nm. Fyra paket – Anstieg, Höhenmeter, Kurvenrausch och Berggipfel – ger tillbehör i kolfiber, ett flexibelt avgasrör och interiöruppgraderingar som en växelspak tillverkad av gammal myrek. Från en acceleration från 0-100 km/h på 3,4 sekunder till en topphastighet på över 300 km/h – detta är en 911 som inte lämnar dig oberörd.

Predstavljajte si: sedite v Porsche 911 Carrera T, roke na volanu, ki diši po usnju in bencinu, in mislite, da ste dosegli vrhunec vozniškega užitka. Potem pride TECHART in vam reče: “Dragi moj, to je šele ogrevanje.” Njihov Tsport R paket ni le nadgradnja – je kot da bi 911 dali kanček nemške norosti, ščepec starodavne hrastovine in veliko mero cinizma do povprečnih športnih avtomobilov. Zakaj bi se zadovoljili s tovarniškimi 394 KM (290 kW), ko lahko imate 505 KM (373 kW) in pospešek, ki vas prilepi na sedež? Ironično, kajne? Porsche je že legenda, a TECHART ve, da legende potrebujejo malo divjosti, da zasijejo. Ta članek vas popelje v svet, kjer ovinki govorijo, motor reži in vsaka vožnja postane umetnost. Pripravljeni? Pripnite se, ker bo divje.

Foto: TECHART

Moč in zmogljivost: Od purističnega bokserja do TECHART rakete

Porsche 911 Carrera T je zasnovan kot puristični 911 – lažji za približno 35 kg od standardne Carrere, zahvaljujoč tanjšim steklom, manj zvočne izolacije in odstranjenim zadnjim sedežem. Osnovni 3,0-litrski twin-turbo bokser šestvaljnik razvija 394 KM (290 kW, 388 hp) och 450 Nm (332 lb-ft) navora. S šeststopenjskim ročnim menjalnikom doseže 100 km/h (62 mph) v 4,5 sekunder, 200 km/h (124 mph) v 14,4 sekunde, och sluthastigheten är 293 km/h (182 mph). Dodatki, kot so zadnje krmiljenje, aktivni blažilniki PASM (10 mm nižje podvozje) in krajše prestavno razmerje, poskrbijo za dinamično vožnjo, ki navduši puriste.

A TECHART Tsport R to spremeni v nekaj, kar diha kot GT3, a ohranja dušo Carrere T. Njihov powerkit TA 092.2/C1 doda 111 KM (82 kW, 111 hp) och 80 Nm (59 lb-ft) navora, za skupno 505 KM (373 kW, 499 hp) och 530 Nm (391 lb-ft). Pospešek do 100 km/h pade na 3,4 sekunder (2,1 s do 60 mph), do 200 km/h v 9,7 sekunder, kar je 4,7 sekunde hitreje kot pri standardnem modelu. Končna hitrost? Preko 300 km/h (186 mph), odvisno od pnevmatik in aerodinamičnih dodatkov. Ironično: medtem ko nekateri tuneri pretiravajo z ogromnimi krili, TECHART ohranja ravnotežje – več moči, manj teže, a še vedno dovolj udobja za vsakdan. Motor ostaja legendarni bokser, ki zdaj ne le poje, ampak reži z globokim basom, ki ga čutite v prsih.

Športni izpušni sistem je ključni del paketa. Z ventili, ki se prilagajajo voznemu načinu, je tih v mestu in divji na dirkališču. Subtilni zadnji spojler poveča pritisk k tlom, ne da bi pokvaril elegantno silhueto 911. Vse je homologirano, z garancijo, da vaš Porsche ostane zanesljiv, tudi ko ga priganjate do meje.

Foto: TECHART
Foto: TECHART
Foto: TECHART

Variante Tsport R: Izberite svojo stopnjo adrenalina

TECHART Tsport R ponuja štiri pakete, kot stopničke na alpski cesti – vsak višji nivo doda več karbona, manj teže in več čustev. Vsi vključujejo powerkit in izpušni sistem, a razlike so v detajlih:

  • Anstieg (Vzpon): Osnovni paket za tiste, ki hočejo moč brez pretiravanja. Dodaja zadnji spojler za boljši oprijem in izpuh za simfonijo zvoka. Popoln, če mislite, da je preveč karbona le za Instagram.
  • Höhenmeter (Visoka nadmorska višina): Stopnja višje z izpostavljenimi karbonskimi deli na strehi in pokrovu motorja, ki zmanjšajo težo za približno 5–10 kg in izboljšajo pretok zraka. Avto diha lažje, vi pa čutite več svobode.
  • Kurvenrausch (Strast do ovinkov): Za tiste, ki živijo za ovinke. Dodaja sprednji spojler, bočne pragove in širše karbonske blatnike za vrhunsko aerodinamiko in oprijem. To je paket za voznike, ki vozijo, kot da je vsaka cesta dirkališče.
  • Berggipfel (Vrh gore): Vrhunec, kjer TECHART pokaže vse svoje znanje. Celotna zunanjost v karbonu: pokrov, streha, zadnji spojler, celo zadnje okno iz polikarbonata, ki zmanjša težo za dodatna 2 kg. Notranjost dobi Carbon Line obloge in usnjen volan. Zvezda paketa? Prestavna ročica iz bog oak – starodavne hrastovine, ohranjene v močvirju tisočletja, zdaj predelane v kos zgodovine, ki ga držite v roki, medtem ko prehitevate počasneže.

Vse variante so opremljene z TECHART Formula VI platišči – 20 palcev spredaj (255/35) in 21 palcev zadaj (315/30) – za boljši oprijem in neprekosljiv videz. Cene? Od približno 10.000 € za osnovni powerkit do 50.000 € za polni Berggipfel, na vrhu tovarniške cene Carrere T (okoli 135.000 €). Vredno? Če vozite z dušo, absolutno.

Notranjost in dediščina: Dotik zgodovine v sodobni mojstrovini

TECHART ne spreminja le zunanjosti – notranjost Tsport R je kot kokpit za prave navdušence. Usnjen volan z Alcantaro, karbonske obloge na armaturi in vratih ter prestavna ročica iz bog oak – starodavnega hrasta, ki je tisočletja ležal v močvirju in je zdaj stisnjen v umetniški kos z zgodbo. Ironično: Porsche uporablja les za lahkotnost, TECHART pa ga spremeni v čustvo. Vsak dotik je opomnik, da vozite nekaj posebnega.

Foto: TECHART
Foto: TECHART
Foto: TECHART

TECHART, ustanovljen leta 1987, je z leti postal sinonim za vrhunske nadgradnje Porschejev. Od dirkaških začetkov do statusa premium partnerja Porscheja so dokazali, da znajo ohraniti dušo 911, hkrati pa ji dodati sodoben ogenj. Carrera T izhaja iz dediščine originalnega 911 T iz leta 1968 – lahkega, osredotočenega na vožnjo. Tsport R to filozofijo povzdigne z moderno močjo in natančnostjo, ki je ni sram pokazati.

Zaključek: Tsport R – avto za tiste, ki vozijo z dušo

TECHART Tsport R ni za vsakogar. Je za tiste, ki čutijo asfalt pod kolesi, slišijo simfonijo bokserja in vidijo ovinke kot umetnost. S pospeškom 3,4 s do 100 km/h, 530 Nm navora in končno hitrostjo nad 300 km/h, je to 911, ki združuje purizem z divjostjo. Karbonski dodatki, prilagodljiv izpuh in tista prestavna ročica iz starodavnega hrasta so le češnja na torti. Ironično, kajne? V svetu, kjer avtomobili postajajo računalniki na kolesih, Tsport R spomni, da prava vožnja živi v srcu – in v zvoku bokserja.

Foto: TECHART

Osebno? Berggipfel bi bil moja izbira – ker zakaj bi se zadovoljil z dobrim, ko lahko imaš epsko? Cene paketov se začnejo pri približno 20.000 €, a za tiste, ki vedo, da vožnja ni le premikanje iz točke A do B, je to naložba v čustva. Obiščite techart.de in si privoščite svoj kos nemške magije. Kaj pa vi? Bi izbrali moč ali ostali pri purizmu? Delite misli v komentarjih – in vozite z nasmehom.

Mer information

techart.de

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.