En slogan kan vara ett viktigt kommunikationsverktyg mellan ett företag och en kund. En slogan kan vara en höna som lägger guldägg, men den kan också vara en användare. Förmodligen den mest vintergröna slovenska reklamsloganen är "Slovenien, mitt land", som skapades på 80-talet av förra seklet, eller Fructals "I samarbete med naturen", men när vi tänker globalt så har de flesta av er förmodligen lanserat "Just do it "av Nike. Kolla nedan för andra kända slogans genom tiderna som har påverkat våra liv.
Slogan je eden od najpomembnejših dejavnikov pri grajenju blagovne znamke, saj izjemno pripomore k prepoznavnosti podjetja. Biti mora preprost, domiseln in s sporočilnostjo, s katero se lahko poistovetimo. Nekateri oglaševalski slogani so prav zaradi upoštevanja teh zlatih pravil postali znameniti, in ko jih slišimo, jih znamo takoj povezati z ustrezno znamko. V tako močni konkurenci je težko izstopati, a sloganom iz nadaljevanja je to uspelo. Še več, spremenili so način našega razmišljanja in tega, kako se lotevamo stvari v življenju.
LÄS MER: Honest Slogans: če bi oglaševalski slogani govorili resnico …
Vas zanima, kakšna je zgodba za motivacijskim oglaševalskim sloganom ”Just do it” (namig: nič kaj prijetna), ”Diamanti so večni” (”A diamond is forever”, De Beers) in drugimi najznamenitejšimi slogani vseh časov, ki so več kot samo slogani? Vse to izveste v priloženem posnetku.
10 najznamenitejših sloganov vseh časov: