fbpx

Det är därför OS i Tokyo 2020 kommer att bli speciellt

Du har säkert hört talesättet att en mans skräp är en annan mans guld. Denna regel följer arrangörerna av de olympiska spelen i Tokyo, som kommer att hållas 2020. De mest framgångsrika idrottarna kommer att tilldelas medaljer gjorda av återvunnet avfall.

Organizacijski komite olimpijskih in paraolimpijskih iger v Tokiu je potrdil, da bo v sklopu velikega dogodka izpeljal projekt, ki sliši na ime Medal Project. Približno 5 tisoč zlatih, srebrnih in bronastih medalj bodo izdelali iz recikliranih elektronskih naprav, kot so denimo telefoni.

Akcija, za potrebe katere so Japonci v kar 1594 okrajih postavili zbirne centre, bo potekala vse do konca letošnjega marca. Organizatorji pričakujejo, da jim bo do takrat uspelo doseči zastavljene cilje: zbrati 2700 kg brona, 30,3 kg zlata in 4100 kg srebra. Nadvse zanimivo je dejstvo, da je 3 grame zlata mogoče pridobiti iz kar 100 mobilnih telefonov.

Organizatorji pričakujejo, da jim bo cilje uspelo izpolniti.
Organizatorji pričakujejo, da jim bo cilje uspelo izpolniti.

Odbor cilja na to, da bi se olimpijske igre na Japonskem v zgodovino zapisale kot prve igre s 100-odstotnim deležem recikliranih materialov, uporabljenih pri izdelovanju medalj. To bi jim naj uspelo s prečiščevanjem zlata, uporabo odpadnih kovin in zaposlovanjem japonskih tehnoloških podjetij.

Olimpijske medalje bodo tokrat v sebi nosile še večji pomen.
Olimpijske medalje bodo tokrat v sebi nosile še večji pomen.

Organizatorji želijo z akcijo hkrati prebivalce vzpodbuditi k varovanju okolja. Že od aprila 2017 najprej jih pozivajo, da donirajo izdelke s področja potrošne elektronike, ki jih ne potrebujejo več.

Številni ljudje so se že odločili za donacijo telefona.
Številni ljudje so se že odločili za donacijo telefona.

Zaenkrat še sicer nismo izvedeli, kako bodo izgledale medalje na prihajajočih olimpijskih igrah. Če je verjeti napovedim, jih bomo prvič uzrli v sredini leta 2019.

Mer information

Mer information:
tokyo2020.org

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.