fbpx

Eurovisionvinnare blev ansiktet utåt för Guccis modekollektion

Foto: Gucci.com

Rockarna blev en sensation i hela Europa vid årets Eurovision Song Contest. Medan vissa betraktade dem med avsky, applåderade andra deras mod och ungdomliga energi. Den kreativa chefen för det italienska modehuset Gucci, Alessandro Michele, insåg detta. Italienarna från Rom är alltså det nya ansiktet utåt för Guccis modekollektion, dominerad av läder och fjädrar.

Člani skupine, basistka Victoria De Angelis, kitarist Thomas Raggi in bobnar Ethan Torchio s frontmanom skupine so postali obraz Guccijeve kampanje Aria. Slavna blagovna znamka je na svojih družbenih omrežjih zapisala, da je namen te kampanje “ujeti revolucionarni in radostni zagon erosa kot ustvarjalne sile sodobnih podob”.

 

Se detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av Måneskin (@maneskinofficial)

Läderbyxor, usnjeni škornji och pernate kreacije so tisto, kar prevladuje v novi kolekciji. Evrovizija je znana kot festival svobode in enakosti, vendar so italijanski glasbeniki zaradi pandemije koronavirusa v svoj svet prinesli razkošje in na novo opredelili vprašanje spolnosti in spola, ki je bil Guccijev največji navdih.

 

Se detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av Måneskin (@maneskinofficial)

Damiano je večkrat dejal, da mu je res vseeno, kaj si mislijo drugi, kar je dokazal njegov nastop z videospotom za zmagovalno evrovizijsko pesem “Zitte e buoni”. Video je za nekatere sporen, za druge pa osvobajajoč. Člani skupine pozirajo v spodnjem perilu in sadomazohistični opremi, se dotikajo z jeziki, v enem delu pa Damiano izmenjuje strastne poljube z bobnarjem.

Fatalni Damiano za modno kampanjo.
Foto: Gucci.com

Damiano David, Victoria De Angelis, Thomas Raggi in Ethan Torchio so skupino ustanovili leta 2016, ko so se odločili, da se prijavijo na lokalno glasbeno tekmovanje. Nato so si morali izmisliti ime, ki je prišlo povsem po naključju. De Angelis, edina ženska članica skupine, je pol Danka, zato so začeli razmišljati z besedami v danščini, da bi jim končno všeč ‘maneskin’, kar pomeni mesečina.

Širša javnost jih je leta 2017 spoznala na italijanski različici ‘X Factor’, kjer so med drugim izvedli pesem ‘Beggin’, ki je postala ena najbolj poslušanih naslovnic na Spotifyju od Evrovizije. Leto kasneje so izdali svoj prvi album, katerega pesmi so se zapored končale visoko na lestvici najboljših poslušalcev. Že leta nastopajo na ulicah Rima, zdaj pa je končno prišel njihov čas, ki bo nedvomno trajal dolgo.

5 intressanta fakta om Måneskin-gruppen som du definitivt inte visste innan

Mer information

Gucci

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.