Coca-Cola je ob bližajoči 100. obletnici svoje znamenite stekleničke Contour skupaj s svetovno znanim fotografom in filmskim režiserjem Davidom LaChapello posnela oglas ''Together'' (''Skupaj'') v katerem roke vseh ras poustvarjajo obliko te ikonične in brezčasne stekleničke, ki je od nastanka, leta 1916, pa do danes doživela le nekaj kozmetičnih popravkov.
Coca-Cola je ob bližajočem 100. rojstnem dnevu svoje znamenite stekleničke Contour skupaj z Davidom LaChapello ustvarila oglas ”Together”, ki se poklanja verjetno najbolj znameniti steklenički v zgodovini. Ta je, kot velika večina največjih izumov, nastala po naključju.
Coca-Cola, ustanovljena leta 1886, je bila sicer ustekleničena že precej prej, prvič leta 1894, prej pa se je napitek kot zdravilo prodajal v kozarcih. Prva znana embalaža je bila tako ”hutchinsonka”, ki pa ni bila narejena pri Coca-Coli, pač pa jo je vanjo točil Joseph A. Biedenharn, lastnik neke ameriške slaščičarne. Njegovo idejo so kasneje pobrali tudi pri samem podjetju, začeli podeljevati pravice lokalnim steklarnam in do leta 1909 oblikovali mrežo proizvodnih obratov. A stekleničke zaradi različnih proizvajalcev niso bile enake, pojavljati so se začeli tudi ponaredki in čas je bil za enotnost oblike.
V ta namen so leta 1916 organizirali mednarodni natečaj, na katerem je premočno zmagal švedski steklar Alexander Samuelson iz steklarske hiše Terre Haute, ki pa je znamenito zaobljeno linijo izdelal na podlagi napačnih predpostavk. Steklenička naj bi namreč odsevala kokin list in kokin orešček, a mu je sodelavec, ki je skrbel za umetniško plat flaške, ponudil risbe s plodovi kakavovca. Vse ostalo je zgodovina.
PREBERITE ŠE: Coca-Cola Extraordinary Collection: Zbirateljska kolekcija unikatnih stekleničk
Stekleničko so označili kot edini komercialni produkt, ki ga lahko poustvarimo z rokami. Da gre za izjemno močan in prepoznaven simbol pa dokazuje oglas ‘’Together’’, v katerem se fizično sploh ne pojavi, pa jo vseeno vsi tam vidimo.
Več informacij:
www.cokezone.com