fbpx

Triki, s katerimi boste pri spletnem nakupu vedno prihranili denar

Ne le na črni petek...

Foto: Envato

Iskanje najboljše cene na spletu se zdi prava muka, saj lahko ure in ure preživite na spletu, morda odidete praznih rok ali kupite nekaj česar sploh ne potrebujete. Spletna mesta tekmujejo za vašo pozornost s popusti, ponudbami, razprodajami. Kako torej zagotoviti, da dejansko dobite najboljšo ponudbo, ki jo iščete? Pokazali vam bomo nekaj trikov, s katerimi boste spletne nakupu vedno opravili najugodneje.

Naredite spletni nakupovalni seznam

Preden se odpravite kupovati po spletu, dobro razmislite, kaj potrebujete in si napišite seznam. Tako boste ostali osredotočeni na stvari, ki jih želite ter ne bo prihajalo do impulzivnih nakupov. Zaradi tega boste prihranili tudi denar. Čeprav je vaš glavni cilj, da za svoj denar dobite več, najcenejša možnost nakupa ni vedno najboljša opcija. Raje se osredotočite na trajnost in kakovost izdelka.

Primerjajte cene in obiščite spletna mesta za ponudbe

Obstaja veliko spletnih mest, ki cene medsebojno tudi primerjajo. Te vključujejo brskalnike, ki vam pomagajo poiskati najboljšo opcijo nakupa, zato vedno primerjajte primerljive prodajalne, saj so med njimi razlike v ceni istih izdelkov. Pri nas lahko uporabite spletno mesto ceneje.si. Ne glede na to, katero spletno mesto uporabljate, upoštevajte, da prikazane cene morda ne vključujejo pošiljanja, garancij in drugih storitev, zato je lahko končna cena nekoliko višja.

via GIPHY

Uporabite program nagrajevanja, kupone, popuste

Zvestoba se obrestuje. Nekatera spletna mesta ponujajo programe nagrajevanja ter različne kupone, ki omogočajo, da si pri nakupih prislužite dodatni popust. Če obstajajo določeni izdelki, ki jih vedno znova kupujete na istih spletnih mestih, je vredno preveriti ali obstaja ta možnost. V kolikor vam prodajalec pošlje kodo za popust, ki velja zgolj za en izdelek, se lahko prijavite iz različnih elektronskih naslovov, ter si jih s tem zagotovite več. V kolikor pa kode za popust nimate, pa si jih lahko pridobite tudi pri različnih spletnih vplivnežih. Če imate kartico zvestobe jo uporabite.

Izdelek pustite v nakupovalni košarici

Spletne trgovine imajo običajno sisteme, ki vas spodbujajo, da dokončate nakup. Morda boste prejeli opomnike po e -pošti, oglasi za izdelek pa se bodo verjetno začeli pojavljati na drugih spletnih mestih, ki jih obiščete. Če boste nekaj dni počakali, vam utegne prodajalec ponuditi dodaten popust. Svoje izdelke zložite v nakupovalno košarico in jih tam nekaj časa pustite. Trgovec bo to opazil in vam bo verjetno poslal opomnik ter tudi popust.

via GIPHY

Izberite pravi dan za nakup

Najboljši dan za nakupovanje v trgovinah je Black Friday in Cyber Monday, uporabljajte tudi sezonska znižanja, ter poiščite druge posebne akcije, ko pošiljajo izdelke brez poštnine. Namreč spletno nakupovanje ni ugodno, če vas poštnina stane preveč, zato vedno preverite tako poštnino oziroma stroške dostave.

Plačujte elektronsko

Plačujte s kreditno kartico ali z varnimi sistemi, kot je PayPal. Pri plačilu po povzetju vam namreč lahko zaračunajo dodatne stroške. Če kartic ne uporabljate, plačajte z bančnim nakazilom.

Kupujte na Amazonu

Ste vedeli, da v spletni trgovini Amazon skoraj brez težav najdete vedno najboljšo ponudbo? Razlog tiči v tem, da različni ponudniki na platformi tekmujejo za najnižjo ceno v določenem trenutku. In tako kupcem kupujejo izdelke praktično brez marž. Na začetku je Amazon prodajal le knjige, danes prodaja praktično vse kar se “lahko” prodaja. Tudi zato predstavlja edinstveno točko, kjer lahko sleherni kupec preverja ceno različnih dobaviteljev – prodajalcev in zase dobi najboljšo možno ponudbo, torej najnižjo ceno.

Nakup izdelkov brez DDV-ja na Amazon

Slovenske pravne osebe – zavezanci za DDV – lahko na Amazon.de kupujejo brez DDV-ja – davka na dodano vrednost, v kolikor se vaše podjetje na Amazon.de registrira kot poslovni uporabnik. Registracija je hitra in enostavna, z njo pa pridobite posebne poslovne popuste!

PRIJAVA PODJETJA IN NAKUP BREZ DDV

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.