Slačilnice za pomerjanje oblačil so pomemben, če ne najpomembnejši del vsake trgovine z oblačili. Je prostor, kjer se kupec odloči, ali gredo pomerjena oblačila z njim domov ali ne, zato je še kako pomembni tamkajšnja svetloba in postavitev ogledal. Mnoge blagovne znamke zato ničesar ne prepuščajo naključju in kot je v svojem eksperimentu ugotovila ruska blogerka, ki je v isti opravi posnela selfijev v 11 različnih garderobah, je v blagovnici vse skupaj videti precej drugače kot zunaj nje.
Če ste mislili, da so slačilnice za pomerjanje oblek samo utesnjene kabine z ogledali, se pošteno motite. Slačilnice so na koncu tiste, ki odločijo, ali boste izbrano obleko ali kos oblačila kupili ali ne. Zato se trgovine z oblačili trudijo na vse načine, da bi vam izbrano karseda laskalo.
PREBERITE ŠE: Nadela sta si odsevni jopič in povsod prišla zastonj
Kako zelo zavajajoče je to lahko, priča eksperiment ruske blogerke Inne (Adme), ki je v istih oblačilih posnela selfi v 11 različnih trgovinah priznanih blagovnih znamk, kot so Zara, H&M, New Yorker, Mango, Bershka ipd., in fotografijo primerjala s tisto, posneto pred domačim ogledalom. Razlika je očitna, in kot je zaključila, je ključ v svetlobi. Nekaterim znamkam igranje s svetlobo uspeva bolje, drugim slabše, prav to pa lahko na koncu tehtnico prevesi na eno ali drugo stran.
Galerija – v istih oblačilih je obiskala 11 slačilnic:
Več o avtorici:
adme.ru