V istih oblačilih je obiskala 11 slačilnic priznanih modnih trgovin in razlike so očitne

V istih oblačilih je posnela selfija v 11 različnih slačilnicah.

Slačilnice za pomerjanje oblačil so pomemben, če ne najpomembnejši del vsake trgovine z oblačili. Je prostor, kjer se kupec odloči, ali gredo pomerjena oblačila z njim domov ali ne, zato je še kako pomembni tamkajšnja svetloba in postavitev ogledal. Mnoge blagovne znamke zato ničesar ne prepuščajo naključju in kot je v svojem eksperimentu ugotovila ruska blogerka, ki je v isti opravi posnela selfijev v 11 različnih garderobah, je v blagovnici vse skupaj videti precej drugače kot zunaj nje.

Če ste mislili, da so slačilnice za pomerjanje oblek samo utesnjene kabine z ogledali, se pošteno motite. Slačilnice so na koncu tiste, ki odločijo, ali boste izbrano obleko ali kos oblačila kupili ali ne. Zato se trgovine z oblačili trudijo na vse načine, da bi vam izbrano karseda laskalo.

PREBERITE ŠE: Nadela sta si odsevni jopič in povsod prišla zastonj

Inna doma.
Inna doma

Kako zelo zavajajoče je to lahko, priča eksperiment ruske blogerke Inne (Adme), ki je v istih oblačilih posnela selfi v 11 različnih trgovinah priznanih blagovnih znamk, kot so Zara, H&M, New Yorker, Mango, Bershka ipd., in fotografijo primerjala s tisto, posneto pred domačim ogledalom. Razlika je očitna, in kot je zaključila, je ključ v svetlobi. Nekaterim znamkam igranje s svetlobo uspeva bolje, drugim slabše, prav to pa lahko na koncu tehtnico prevesi na eno ali drugo stran.

Galerija – v istih oblačilih je obiskala 11 slačilnic:

Dodatne Informacije

Več o avtorici:
adme.ru

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
To je 10+ najbolj atraktivnih imen žensk ob katerih moški postanejo pozorni