Prizor na prizorišču svetovnih znamenitosti je povsod identičen. Fotoaparati turistov so obrnjeni v isto smer. No, le fotoaparat britanskega fotografa Oliverja Curtisa, ki fotografira, kar je za našimi hrbti, je obrnjen v nasprotno smer, ki ji nihče ne posveča pretirane pozornost in je pogosto neupravičeno spregledana, čeprav zajema tisto, kar vsemu skupaj daje utrip. Oglejte si zanimivo serijo fotografij Volte-face.
Ko obiskujemo svetovne znamenitosti, imamo navado, da jih fotografiramo iz perspektive, iz katere je taisto znamenitost fotografiralo že tisoče ljudi pred nami. Tako se domov vračamo s fotografijami, ki jih je na spletu že malo morje.
Le fotograf Oliver Curtis tega ne počne. Medtem ko se nas večina hitro ujame v mikrokozmos slovite lokacije in fotoaparate usmerjamo samo v eno točko, se zdi, da njega gane vse prej, kot recimo sam Tadž Mahal, Zid objokovanja, Mona Liza, Kip svobode in sloviti napis v Hollywoodu, zato raje fotografira tisto, kar večina turistov, prevzetih z znamenitostjo, spregleda, vse skupaj pa je del fotografske serije Volte-face.
PREBERITE ŠE: Najlepši evropski gradovi
Morda prizori, ki jim sicer kažemo hrbet, niso prizori za naslovnice in razglednice, a tudi to je del paketa, ki ga dobimo, ko obiščemo slovito lokacijo, zato si zasluži našo pozornost.