fbpx

Vsakič, ko mu pošlješ sporočilo, si v sebi samo še bolj ranjena

"Razočaranja so dobra, ker razbijajo iluzije." - Barbara Brennan

On ni pravi moški zate, saj si v stresu vsakič, ko mu pošlješ sporočilo, na katerega morda ne bo odgovoril. Srce ti močno razbija, ko zaslišiš zvonjenje telefona, misliš, da te kliče. A ni bil on. Postaneš žalostna.

Zakaj se vedno znova in znova ukvarjaš z eno in isto bolečino? Vsakič, ko mu pošlješ sporočilo, s tem raniš sebe, svoje srce, svojo dušo. Dopoveduješ si, da je to samo sporočilo in da ni konec sveta, če ne odpiše, ampak globoko v sebi veš, da lažeš sama sebi. Tisto preprosto sporočilo ti pomeni ogromno.

Ne boš se mogla osredotočiti na svoje delo, pogled in misli ti bodo uhajale na telefon in iskale njegov odgovor. Ko bo minilo pet minut, se boš spraševala, ali je videl sporočilo. Ko bo minilo deset minut, boš predvidevala, da te ignorira. Ko bo minilo pol ure, mu boš spet poslala sporočilo. Jezna boš nase. Iskala boš načine, da ga izbrišeš. Postala boš nesamozavestna in negotova.

Ne bi smela biti z nekom, ki v tebi vzbuja dvome o tvoji vrednosti. Ne bi mu smela dovoliti, da se počutiš kakor da nisi dovolj dobra zanj. Zakaj dopustiš, da je tvoj dan uničen, ker se on ne zaveda, kako srečen je lahko, da je prejel tvoje sporočilo?

Preden mu boš naslednjič poslala sporočilo, pomisli, kako bo njegov odziv ali ignoriranje vplivalo nate.Vprašaj se: ali preneha odgovarjati na sporočila na način, da imaš ri občutek, da si napisala nekaj narobe? Ali ima slabo navado in po več tednov, mesecev ignorira tvoja sporočila? Če, potem ne vlagaj več svojega časa vanj. Spoštuj se! Pojdi naprej. Pozabi nanj.

Ob vsakem poslanem in neodgovorjenem sporočilu, mu daješ oblast nad teboj. Daješ mu priložnost, da ti pokvari dan, da te zbode v srce.

Naredi si uslugo in odloži telefon. Izbriši njegovo številko. Pozabi nanj. Raje pošlji sporočilo sama sebi in se začni imeti rada.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!