fbpx

Wannabesociety

Projekt je bil zasnovan leta 2005 kot eksperiment v nevidnem oblikovanju. Izmišljene podobe so močnejše kot resničnost in temu sledi tudi koncept WNBS. Nastale so T-shirt majice z samo eno besedo, črno na belem, v najbolj dolgočasni pisavi z velikimi tiskanimi črkami. Te izražajo posameznikove želje brez odvečnih ...

Projekt je bil zasnovan leta 2005 kot eksperiment v nevidnem oblikovanju. Izmišljene podobe so močnejše kot resničnost in temu sledi tudi koncept WNBS. Nastale so T-shirt majice z samo eno besedo, črno na belem, v najbolj dolgočasni pisavi z velikimi tiskanimi črkami. Te izražajo posameznikove želje brez odvečnih dekorativnih elementov, izčiščeno, skoraj dolgočasno. Nujno odražajo, kaj bi nekdo rad postal, in ne tistega, kar že je, majice so “wannabeji”. V naslednji dveh letih je bil projekt v obdobju inkubacije in testiranja, leta 2007 pa se je počasi začel uresničevati. Danes je projekt razširjen tako na območju Slovenije kot tudi v drugih delih Evrope, na primer Veliki Britaniji. Besedna banka, ki trenutno ponuja 672 začinjenih besed, zagotavlja, da bo njihov nositelj v središču pozornosti. Forma je v službi izbrane besede, ki omogoča interakcijo med posameznikom in okoljem, v katerem se giblje. Beseda hkrati vzbuja predstave in asociacije skozi svojo sporočilno funkcijo. Različni posamezniki v različnih okoljih različno komunicirajo z uporabo enake besede, kar zagotavlja svojevrstno interakcijo. Če v banki besed ni tiste prave, lahko predlagamo tudi svojo in s tem prispevamo k rasti skupnosti. Edina pogoja sta, da je beseda asociativna in pozitivna. Kombinacija individualne izkušnje, preteklosti, dejavnosti in ambicije posameznika zagotavlja formacijo najbolj osebnega sporočila. Vsi izdelki so v črni ali beli barvi, s kratkimi ali dolgimi rokavi, za ženske in moške. Majice so iz najboljšega bombaža ter prijazne na dotik. Beseda je natisnjena v 3D-tehniki in je odporna na pranje. Novost skupnosti WNBS so zapestnice za srečo, prav tako v beli ali črni barvi, z eno samo besedo, ki se tokrat ponovi pravljičnih trikrat in s tem deluje na uresničevanje naših želja.

Trgovina Kokoška, Igriška 3, Ljubljana in www.wannabesociaty.com

Naslednje
Vohunska ura

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.