fbpx

YouTube odpira vrata igranju: Youtube Playables za vse uporabnike

Youtube Playables
Foto: envato elements

YouTube se podaja na novo področje in s tem krepi svojo vlogo v svetu digitalne zabave. Z uvedbo storitve Youtube Playables , ki je sedaj na voljo vsem uporabnikom, ne glede na status naročnine, YouTube ponuja več kot 75 iger, ki jih lahko igrate neposredno na platformi.

Igre so dostopne prek spletne strani YouTube ali prek aplikacij za Android in iOS. V stranskem meniju poiščite zavihek Youtube Playables , kjer lahko izbirate med široko paleto iger – od miselnih iger, kot so šah in križanke, do priljubljenih priložnostnih mobilnih iger, kot so Angry Birds Showdown!, Trivia Crack in Cut the Rope. Igralci lahko shranjujejo napredek in spremljajo svoje najboljše rezultate, kar omogoča še bolj poglobljeno igranje.

Od ekskluzive do univerzalne dostopnosti

YouTube je svojo gaming pot začel lansko leto, ko je Youtube Playables ponudil le naročnikom YouTube Premium. Ta začetna faza je vključevala manj iger in je trajala le omejeno obdobje do marca letos. Zdaj pa se Playables razširja na vse uporabnike, kar pomeni, da lahko vsakdo uživa v igrah, ne da bi moral plačati naročnino.

Trendi v digitalni zabavi

Ponudba priložnostnih iger je postala priljubljen način, s katerim tehnološka podjetja privabljajo ali ohranjajo svoje uporabnike. LinkedIn je pred kratkim predstavil svojo zbirko iger, ki so menda precej zabavne, medtem ko so The New York Times, Hearst in celo Netflix dodali igre kot del svojih rednih storitev. Celo Googlov poskus z igranjem, Google Stadia, je kljub hitremu zaprtju pustil svoj pečat na trgu.

YouTube kot nova igralna platforma

Playables prinaša nov val priložnosti za YouTube, ki tako postaja več kot le platforma za videe. S to potezo YouTube ne le obogati uporabniško izkušnjo, temveč tudi krepi svojo prisotnost v svetu digitalne zabave. Igre na YouTubu so zdaj na dosegu roke vseh uporabnikov, kar omogoča, da vsak trenutek preživijo na platformi še bolj zabavno in interaktivno.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.