fbpx

Za moške: kako ženska dojema tvoj avto in kaj ji pove o tebi?

Kaj o tebi razkriva tvoj avtomobil?

Najbrž si večina med nami za osebni avtomobil ne more privoščiti besne zverine, ki bi že sama po sebi privlačila goro deklet vprašljivih moralnih vrednot. A nič ne de, vsi vozimo tisto, kar si lahko privoščimo. Vendar pa se je treba zavedati, da lahko ženske že s prvim pogledom na vaš avtomobil sklepajo o vas kot o osebi. Pazite torej na naslednjih pet stvari, da vas ženska ne bo odpisala prej kot boste lahko rekli keks!

Velikost avtomobila

V življenju ni vse samo črno-belo, zato se lahko vozite z ogromnim avtomobilom, ker imate veliko družino, a v mnogih primerih takšni lastniki avtomobilov veljajo za egoiste ali tiste, ki jim je avtomobili podaljšek nečesa, kar jim v življenju manjka.

Samo pomislite, kolikokrat ste videli za volanom ogromnega terenca osebo, ki komaj vidi čez volan, in vse vam bo jasno!

Barva avtomobila

Barva avtomobila je nekaj, kar si vsak lastnik izbere pri nakupu, če avtomobila ni podedoval ali prejel v dar. Vsaka barva pove nekaj o značaju lastnika, zato tudi ženske na podlagi tega naredijo določene zaključke.

Če imate na primer bel avto, ste elegantni, moderni in poželjivi. Črna barva pravi, da ste prefinjeni, da imate radi moč, radi nadzorujete in ste avtoritativni. Srebrna barva naj bi pomenila, da ste mirni in zbrani, za volanom pa ste samozavestni. Siva barva govori o vaši praktičnosti, vedoželjnosti in uglajenosti, za volanom se zanesete nase. Rdeča kaže, da ste strastni v vsem kar počnete, radi imate moč, prav tako pa naj bi kazala na voznike, ki radi pokažejo svoje mišice na odprti cesti. Modra barva simbolizira predvidljive, mirne in varne voznike. Rjava barva pravi, da se požvižgate na trenutne trende, želite nekaj trajnega! Rumena barva kaže na vesele voznike, ki izžarevajo pozitivnost in srečo, medtem ko zelena kaže na okolju prijazne voznike, ki imajo radi naravo in so svobodnega duha. Oranžna simbolizira ekscentrične, drzne posameznike, ki želijo izstopati.

Rdeča kaže, da ste strastni v vsem kar počnete.

Notranjost avtomobila

Vsi znamo biti včasih nekoliko neurejeni, če pa je notranjost vašega avtomobila videti kot da je že od prvega dne, odkar si lastite ta avto, niste očistili, potem pozabite na kakšno intimnejše druženje z žensko – pa ne mislimo le na zadnji sedež, ampak nasploh! Nedokončani obroki hrane, razmetani papirji, prazne pločevinke, zalepljeni žvečilni gumiji, itd., ji bodo namreč takoj dali vedeti, da ste neurejeni, neodgovorni.

Po drugi strani pa bi lahko obsedenost s čistočo in pretirana skrb za vsak centimeter v avtomobilu (uf, da slučajno ne bi pustila odtisov na armaturni plošči), prav tako privedla do večera, preživetega v samoti, saj si nobenega ženska ne želi biti druga ljubezen – prva, tako sklepa, je namreč vaš avtomobil.

Zunanjost avtomobila

Zunanjost avtomobila že na prvi pogled pove veliko o vas. Če je namreč vaš avtomobil videti kot da je šel skozi vojno – vdolbine z vseh strani, popravljeni odbijači, pokvarjeni smerniki – bodite prepričani, da je to za vas en veliki minus. Dovolj je reči, da boste zaradi tega obveljali kot slab voznik, ki vozi kot kreten, na parkirišču zadeva druge avtomobile in tako ne spoštuje ne svoje, ne tuje lastnine.

A po drugi strani, tako kot pri notranjosti, ne bodite med tistimi, ki so tako zaljubljeni v svoj avto, da jim je ta kup pločevine najpomembnejša stvar na svetu!

Ne bodite eden tistih, ki jim je kup pločevine najpomembnješi!

Oprema

Tako kot zunanjost avtomobila mora biti tudi notranjost urejena in nepoškodovana. Ženskam je morda vseeno, ali je vaš avto opremljen z najnovejšo tehnologijo, najkakovostnejšim usnjem ali elektronsko nastavljivimi sedeži, če pa je, potem je bolje, da so te stvari funkcionalne.

Ne bodite (pre)samozavestni, če je na prvi pogled vaš avto opremljen kot letalo, če medtem, ko vklopite klimo ali želite prižgati radio, polovica sistema v avtu ne deluje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.