fbpx

Zakaj je moškim težko reči – rad te imam!

Foto: envato

Me ima rad ali me nima? Zakaj mi ne pove tistih dveh besed? Je tako težko? Zakaj se tako obremenjujete s temi besedami, naj štejejo njegova dejanja. Ti dve besedi nista vredni nič, če vas oseba ne spoštuje.

Ljubezen opisuje širok spekter občutkov v razmerju. Moški so zmedeni, ko so zaljubljeni. Ženske pa ljubezen pogosto enačijo z zavezanostjo, zato oklevajo z uporabo tega izraza, saj se bojijo, da bo moškega prestrašil.

Nekateri moški morda ne izjavljajo radi ljubezni, saj jih skrbi, da to pomeni raven predanosti, na katero morda niso pripravljeni.

Je poroka res vse? Foto: Alvin Mahmudov / Unsplash

Koncept ljubezni je rezerviran za občutke do partnerja in ni za vsakdanjo rabo. To prepričanje je v zavesti ali podzavesti mnogih moških.

Smo tradicionalni in ljubezenske izjave jemljemo resno. Marsikateri par se nesmiselno prepira, kdo bo prvi izjavil ljubezen.

Ženske pogosto verjamejo, da je poroka nekaj, za čem stremijo in do česar bi morala voditi ljubezen. Moški pa ne, zato se obotavljajo z izjavo ljubezni, ker se bojijo, da jo bo partnerka vzela resneje, recimo kot predlog za poroko.

Moški verjamejo, da je poroka nekaj, kar jim ne bo všeč in da bi se ji morali izogibati čim dlje. In če ljubezenska izjava vodi v zavezanost in dvig odnosa na višjo raven, se ji bodo izogibali in izrazili svoja čustva na neki drug način. Recimo, všeč si mi ali dobro se počutim s teboj in podobno, torej na način, ki nanje ne izvaja pritiska.

Ljubezen je veliko več, kakor le dve besedi. Foto: Miguel Patino / Unsplash

Ljubezenski občutki zlahka izbruhnejo in vam pokažejo, marsikaj o vas česar še niste vedeli. Če pa vas partner vara, bodo iz vas prišli občutki, za katere niste vedeli, da jih imate in ste jih zmožni – lahko ste jezni, razočarani, maščevalni, agresivni.

Ena najboljših stvari pri ljubezni je, da vas naredi večje in polnejše osebe! Ne glede na to, ali moški izgovori besedo – ljubim te, je pomembnejše, da to pokaže z dejanji.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.