fbpx

Ženska športna moda 2020: kakšni so športni modni trendi 2020 in kaj bo moderno?

Ženska športna moda 2020 napoveduje, da bodo športni modni trendi za 2020 predvsem štirje, vsi pa temeljijo na oblikovanju telesa, trajnosti in funkcionalni modi.

Ženska športna moda 2020 bo zanimiva, predvsem pa funkcionalna ter še pomembneje, trajnostna! Kateri so športni modni trendi 2020 in kakšna oblačila bodo letos najbolj “in”?

Lyst, eden izmed največjih iskalnikov mode na svetu, kjer so na enem mestu zbrani skoraj vsi trendi in vse modne znamke, je pripravil poročilo, kakšna bo ženska športna moda 2020 oziroma kateri bodo športni modni trendi 2020, ki bodo kraljevali v fitnesu oziroma pri športnih dejavnostih. Analizirali so nakupna vedenja več kot 104 milijone kupcev, ki so brskali ali nakupovali pri 12.000 modnih znamkah in ponudnikih. Skupaj so prišli do štirih ključnih trendov, ki so izraz stalnih premikov v kulturi prostega časa, mode in potrošništva v zadnjih treh letih.

Ženska športna moda 2020: kateri so športni modni trendi 2020

Doseganje popolne postave

Sweaty Betty
Sweaty Betty

Od začetka novega leta se je brskanje za oblačili za športne dejavnosti močno povečalo, in sicer za kar 59 odstotkov. Povpraševanje po legicah je bilo sicer v letu 2019 precej konstantno, s prvim tednom v januarju pa se je povečalo še za 15 odstotkov. Ne dvomimo, da so bile za to zaslužne novoletne zaobljube. V povprečju se vsako uro prek Lysta kupi 35 legic, povprečen strošek zanje pa je v primerjavi z lani zrasel za 17 odstotkov.

Po renesansi perila za oblikovanje postave so postale legice in spodnji deli oblačil za vadbo s funkcijo oblikovanja telesa izjemno priljubljeni, pa tudi modni. Podatki kažejo na nenehno rast, nekatere najbolj iskane ključne besede pa so “shaping” (oblikovanje), “lift” (dvig) in “sculpting” (oblikovanje). Ti so v zadnjih treh mesecih skupno zrasli za 392 odstotkov. Največjo rast med proizvajalci, ki izdelujejo športna oblačila za oblikovanje telesa, pa so v novem letu doživeli SPANX, Sweaty Betty in AloYoga.

Najbolj iskane so legice z visokim pasom, saj se iskanje vsako leto poveča za 65 odstotkov. Poleg tega Lyst opaža povečano zanimanje za enodelna športna oblačila; povpraševanje za bodiji in telovadnimi dresi je v letu 2019 skupno zraslo za 83 odstotkov, od začetka januarja pa za dodatnih 21 odstotkov. Od adidasa, do ASOS-a in Free People Movementa: enodelna športna oblačila imajo trenutno svoj modni trenutek. Najpogosteje iskana barva je navadna črna!

Vedno bolj trajnostni

Girlfriend Collective
Girlfriend Collective

Iskanje ekološko ozaveščenih športnih oblačil je zraslo za 75 odstotkov, zato lahko pričakujemo, da bo to eden od največjih trendov v letu 2020. Ne glede na to, ali gre za reciklažo plastike, regeneracijo najlona, organski bombaž ali reciklirani poliester – okolju prijazne znamke športne mode so vse bolj priljubljene.

Ključni besedi “sustainable” (trajnostno) in “recycled” (reciklirano) se vse pogosteje uporabljata pri iskanju superg. Tako ne preseneča, da je znamka trajnostnih superg Veja septembra lani lansirala svoj prvi športni čevelj Condor, ki ga je razvijala kar štiri leta.

Zraslo pa je tudi brskanje za specifičnimi trajnostnimi materiali, ki se običajno uporabljajo v oblačilih za šport: za 102 odstotka je zraslo iskanje ekološkega najlona (econyl), za 130 odstotkov iskanje vlaken repreve, za 42 odstotkov tencela in za 52 odstotkov organskega bombaža. Bolj kot kadarkoli prej nakupovalci izbirajo okolju prijazne materiale; iskanje “sustainable activewear” (trajnostna športna oblačila) je konstantno visoko, od lani pa je poskočilo še za 151 odstotkov. Najbolj iskane znamke na Lystu so trenutno Girlfriend Collective, adidas x Parley in Outdoor Voices. Najhitreje rastoča blagovna znamka je Vyayama, ekološko ozaveščena znamka za športna oblačila in jogo.

Športna oblačila, ki so primerna tudi za druženje ob pijači

Lululemon
Lululemon

Oblačila za šport dobivajo vedno bolj kul podobe, ki pa nas lahko hitro popeljejo od telovadnice do druženja ob pijači in seveda vsega vmes. Modni živalski vzorci, drugi drzni vzorci, elegantna monokromatskost ter tudi kosi znamk Lululemon in Beyond Yoga so imeli v letu 2019 konstantno visoko povpraševanje, kar kaže na to, da postaja naš življenjski slog bolj zdrav. In ta trend se letos ne upočasnjuje, še več, od začetka januarja je poskočil za 38 odstotkov, z njim pa tudi avstralski znamki P.E Nation in L’UVR.

Poleg tega je vedno bolj priljubljena joga, kar kaže na to, da so na Lystu zaznali 42-odstotno povečanje prodaje izdelkov, povezanih z jogo. Modna iskanja oblačil za jogo so se znatno povečala z yoga leggings (legice za jogo), vsak mesec za 36 odstotkov. Več kot 32 odstotkov kupcev se pri oblačilih za jogo odloča za barve. Spletna raziskava kaže, da so to pastelne barve, zlasti svetlo morda, nežna roza, lila, bež in pa bela.

Funkcionalna oblačila prihodnosti

Beyond Yoga
Beyond Yoga

Kot smo že prej omenili, se športna oblačila vedno bolj nagibajo k modni funkcionalnosti. Od kovinskih odtenkov do legic z zadrgami in žepi – povpraševanje po hibridnih športnih oblačilih raste. Dejansko je iskanje legic z žepi v zadnjih treh mesecih poskočilo za 180 odstotkov, iskanje legic z zadrgo pa za 76 odstotkov.

Temu se zdaj pridružujejo tudi drugi trendi, in sicer legice z visokim sijajem in prevlečene legice. Povpraševanje po teh stilih – ki so načeloma preveč “fancy”, da bi se v njih potili – narašča z iskanjem “black coated leggins” (prevlečene črne legice), ki je od sredine novembra lani zraslo za 250 odstotkov. Po tem, ko so v decembru Jennifer Lopez opazili v rožnato zlatih legicah s kovinskim sijajem, se je iskanje “metallic leggings” (kovinske legice) samo v 24 urah povečalo za 33 odstotkov.

Zraslo je tudi zanimanje za enobarvne legice, ki se jih zlahka kombinira, torej za črne, bordo, temno zelene in sive legice – skupno za 71 odstotkov. Prav tako raste brskanje za oblačili za šport v neonskih odtenkih, kot sta fuksija in rumena (za 61 in 55 odstotkov).

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.