fbpx

Lotus Eletre:一款充满异域风情的电动跨界车

莲花Eletre

照片:莲花

经过多年的等待和传闻,莲花电动跨界车终于问世了。它的名字是 Eletre。据该品牌称,这个词在一些东欧语言中的意思是“复兴”。该公司强调,Eletra 车型将具有传统莲花跑车的精神,但具有跨界车的实用性。

莲花Eletre se vozi na platformi Lotus Electric Premium Architecture. Lotus zagotavlja, da bodo kupcem ponudili različne pogone, ter da bo Eletre ponudil do 600 konjskih moči (447 kilovatov). Pospešek do 0 do 100 kilometrov na uro, bo zmožen premagati v manj kot 3 sekundah, pri tem pa bo najvišja hitrost 260 km/h. Proizvajalec avtomobilov še ne razkriva teže križanca. Ta pa je pri Lotusu vedno med najboljšimi. Tako pričakujemo, da bo lahek v primerjavi s konkurenco.

照片:莲花
Lotus je tudi razkirl, da je zmogljivost baterije več kot 100 kilovatnih ur, kar omogoča ocenjeni doseg WLTP približno 600 kilometrov, oziorma realnih 400 kilometrov. Eletre bo mogoče polniti s hitrostjo do 350 kilovatov. To omogoča teoretično polnjenje dodatnih 400 kilometrov v le 20 minutah. Kot vemo, pa je to le teorija. V praksi bo to polnjenje drugačno in počasnejše. Križanec se vozi na zračnem vzmetenju z aktivnim nastavljanjem vozne višine. Prav tako je na razpolago krmiljenje zadnje preme in aktivni stabilizatorji.
照片:莲花
Spredaj Eletre povzema splošne oblikovne elemente športnega avtomobila Lotus Emira v pravo obliko križanca. V skladu s trenutnim trendom spredaj kraljujejo deljeni žarometi. Vozne luči so na sprednjem robu pokrova, glavne luči pa v spodnjem, zatemnjenem delu maske. Rešetka ima aktivno aerodinamiko z uporabo medsebojno povezanih trikotnih kosov, ki se odprejo, ko motorji, akumulator in zavore potrebujejo hlajenje. Zanimiv je tudi prikaz polnjenja baterije, ki se indicira z led črto nad zarometi.

Kar zadeva tehnologijo, je Eletre opremljen s štirimi namestiljivimi lidarskimi senzorji. Na strehi sta dva – ena nad vetrobranskim steklom in ena nad zadnjim steklom. Poleg tega ima vsaka stran karoserije napravo blizu sprednjega blatnika. V regijah, kjer je to dovoljeno, vozilo uporablja kamere kot stranska ogledala. To bo Lotusu Eletre omogočalo 2. stopnjo avtonomne vožnje. Lotus trdi, da je Eletre sposoben “avtonomne vožnje od začetka do cilja”. Tehnologija podpira brezžične posodobitve za prihodnje izboljšave sistema. kar pomeni, da se bo nadgrajevala.
Lotus bo Eletre izdelal v novi tovarni v Wuhanu na Kitajskem. Dobave prvim kupcem se začnejo leta 2023. Prvi od njih gredo na Kitajsko, Združeno kraljestvo in Evropo.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。