In v resnici se niti ne morete čuditi, da vam je kaj takega ušlo z radarja. Aspark Owl je še vedno le plod raziskave in razvoja, saj prave cestne različice še nimamo. Za zdaj niti tega ne vemo, koliko konjskih moči bo gnalo to nepopisno lepo oblikovano čudo.
Kar zagotovo vemo, je to, da Aspark Owla sestavlja superlahko ogrodje iz aluminija in karbonskih vlaken. Celo platišča so narejena iz magnezija, da bi še dodatno zmanjšali vsak gram odvečne teže. Do zdaj je bila izdelava superšportnega avtomobila obsežen in skoraj nerešljiv projekt. S pohodom elektromotorjev in močnejših baterijskih sklopov pa je tudi izdelava superšportnika postala bolj dosegljiv cilj, saj se je v večini primerov zataknilo prav pri ustreznem pogonu. Hitrost od 0 do 100 km/h naj bi “Sova” dosegla v manj kot 2 sekundah, pri čemer že govorimo o zmožnostih, ki so boljše kot pri superšportnem Rimac Concept One.
Kaj bo še nastalo iz Aspark Owla bo še zanimivo videti. Zunanja podoba da vedeti, da gre za resno zverino, a kako resno, bo treba še malce počakati.
PREBERITE ŠE: SUPERŠPORTNIK KODE 0, ŠE ENA MOJSTROVINA KENA OKUYAME
Galerija slik: Aspark Owl
Več informacij:
aspark.co.jp