Lamborghini Urus
Utrip mesta · mobilno

Blagovno znamko Lamborghini poznamo po izjemnih superšportnih avtomobilih, ki so mokre sanje vseh ljubiteljev bencinskih hlapov. A od zdaj jo bomo poznali tudi po znamki, ki je začela segment, kot pravijo pri Lamborghiniju, “superšportnih terencev”. Lamborghini Urus je namreč terenec iz pekla. Številke, s katerimi lahko postreže, pa so … Ulala!

Dolgega čakanja je konec. Lamborgini je odkril tančico in nam pokazal dolgo pričakovani koncept superšportnega terenca Urus. In kot pričakovano smo nad njim navdušeni! Zgodba ni sveža, saj o tovrstnem SUV vozilu Lamborghini “sanja” od leta 2012, ko so prvič pokazali koncept, ki je napovedoval Urusa. A so takratni koncept, poimenovan “Rambo Lambo”, nadgradili in v današnji podobi je še agresivnejši.

“Pošast” napaja 4-litrski biturbo motor z 8 valji, ki iz sebe iztisne 650 konjskih moči (484 KW) in ima 850 NM navora. Moč na cesto prenaša z osemstopenjskim ZF avtomatskim menjalnikom in seveda, kot se za terenca spodobi, v načinu 4 x 4. To omogoča Lamborghini Urusu pospeške od 0 do 100 km/h v pičlih 3,59 sekunde ter končno hitrost okoli 300 km/h.

A Urus ni čisto samosvoj. Kot se v avtomobilski industriji spodobi, si je platformo z imenom MLB sposodil pri mnogo bolj uglajenih od sebe; tako ima gene skupne z Bentleyjevo Bentaygo, Audijevim Q7 ter Porschejevim Cayennom. A lahko vseeno pričakujemo samosvoj karakter. O tem priča podatek, da bo med vsemi najlažji, saj bo v svoji impozantni pojavi tehtal le nekaj več kot dve toni. Še bolj impresiven je podatek o tem, da bo imel največje zavore na svetu. Koluti naj bi merili kar 17,3 palca. Obut pa bo v 22-colske pnevmatike. Kar je ogrooomno!

V notranjosti je zgodba enako zanimiva, kot je zunanjost z vsemi elementi, ki jih poznamo oziroma so kupni drugim Lamborghinijevim vozilom. Tako obstaja legendarni rdeči gumb za zagon, ki je podoben gumbom za zagon v letalski industriji. Vse tako in v stilu, da se bodo obstoječi kupci Huracana in ostalih “Lambotov” počutili izjemno domače.

Urus bodo izdelovali v tovarni Lamborghini’s Sant’Agata Bolognese v Italiji. Prvi primerki bodo dobavljivi že konec 2018. Cene se bodo začele pri približno 200.000 evrih in tako upajo, da jim bo na letni ravni uspelo prepričati vsaj 3.500 kupcev. Pri Lamborghiniju pa seveda napovedujejo tudi hibridno različico, ki bo na trg prišla konec leta 2019.

Galerija slik: Lamborghini Urus

Lamborghini UrusOdpri galerijo

Range Rover SVAutobiography Range Rover SVAutobiography: najbolj luksuzni Range Rover, ki si ga lahko omislite cover-tesla-roadster 8 avtomobilskih novosti, ki so konec leta 2017 zatresle avtomobilski svet E-fan X E-fan X: Airbus, Rolls-Royce in Siemens snujejo hibridno-električno letalo Star Wars Nissan show vehicles shine at LA Nissan Star Wars: avtomobili, ki bi si jih želeli vsi oboževalci Vojne zvezd