fbpx

Nogometaš Zlatan Ibrahimović s 50 začasnimi tatuji za dober namen

Nogometaš Zlatan Ibrahimović se ima za Boga, vsaj tako je nekoč dejal sam. Ja, Švedski virtuoz z žogo je brez dlake na jeziku in zato reden gost tiska ne samo zaradi vragolij na nogometnih zelenicah, ampak tudi zaradi pikrih izjav in potez zunaj igrišča. In medtem, ko svet govori o 50 odtenkih sive, je Ibra, ki mu kot Vsemogočnemu situacija ni všeč, zadevo vzel v svoje roke in debato preusmeril na odtenke, ki resnično štejejo, na 50 začasnih tatujih, imen sestradanih ljudi, ki simbolizirajo 805 milijonov lačnih ljudi po vsem svetu.

Nogometaš Zlatan Ibrahimović na prvenstveni tekmi proti Caenu ni čakal dolgo, da je proslavil zadetek. A čeprav njegova ekipa Paris Saint-Germain na koncu ni zmagala, pa je zmagal s svojimi tatuji, ki jih je dal na vpogled ob proslavljanju vodstva. Za to si je jasno prislužil rumeni karton, saj tako velevajo pravila nogometa, in takrat se je zdelo, da gre zgolj za še eno šopirjenje v njegovem stilu. Toda kot se je izkazalo kasneje, je bila to humanitarna akcija, za katero je stala tudi mednarodna organizacija Svetovni program za hrano (WFP), s katero je popularni Ibra opozoril na pereči problem lakote.

PREBERITE ŠE: David Beckham in H&M: nova kolekcija pomlad 2015

Če bi sodnik vedel, zakaj je Zlatan Ibrahimović resnično slekel dres, bi mu verjetno pogledal skozi prste.
Če bi sodnik vedel, zakaj je Zlatan Ibrahimović resnično slekel dres, bi mu verjetno pogledal skozi prste.

Novi (začasni) tatuji tako niso kitajske črke, zmaji, lobanje, ipd., pač pa imena 50-ih lačnih ljudi, ki jim je na pomoč priskočila omenjena organizacija. S tatuji je želel Šved opozoriti na to, da je takšnih še 805 milijonov drugih ljudi na svetu in da so to imena o katerih, za razliko od njegovega, ne govori nihče. Zdaj je njihov glasnik postal prav Zlatan, ki upa, da bo ta gesta zdramila odgovorne (ki si zaslužijo rdeči karton za dosedanja prizadevanja), da bodo ne samo zajezili, ampak izkoreninili eno največjih humanitarnih kriz v zgodovini človeštva.

Dodatne Informacije

Več o kampanji:
www.wfp.org

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.