fbpx

Pravzaprav preveč srečne nogavice – Happy Socks

Provokacija je eno tistih orodij oglaševalcev, ki vselej pritegne pozornost. Če k njej dodamo še kanček seksipila je lahko tudi oglaševalska akcija za srečne nogavice nekaj zares posebnega. Se strinjaš?

Švedska blagovna znamka Happy Socks že od nekdaj v svoje oglaševanje vključuje posebne in kreativne metode vzbujanja pozornosti. V tokratni kampaniji pa so k sodelovanju povabili znanega fotografa Davida Lachapelle, ki je za njih ustvari praznično oglaševalsko akcijo.

Foto: David  Lachapelle za “Srečne nogavice” - Happy Socks
Foto: David Lachapelle za “Srečne nogavice” – Happy Socks

David je svoje fotografsko znanje pilil pri ikoni modne fotografije & ekstravagance Terry-ju Richardson-u. Seveda je tudi pri tej kampaniji ostal zvest svojemu slogu, ki stavi na barvitost in provokacijo.

Mu je uspelo?! Preverite v priloženi foto galeriji! 

Happy Socks je start-up dveh prijateljev iz Stockholma. Njuna želja je bila ustvariti modni trend iz relativno nekreativnega modnega kosa – nogavic. Ob uporabi odličnega marketinga in seveda visokih standardov materialov, kot tudi designa jih lahko imenujemo kralja nogavic.

Dodatne Informacije

Dela Davida Lachapelle si lahko ogledate na njegovi spletni strani: 
www.lachapellestudio.com/

Stran blagovne znamke Happy Socks
www.happysocks.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.