El nuevo twingo trae muchas cosas nuevas, además de una nueva y fresca forma, una nueva plataforma y un diseño completamente diferente al actual. Es decir, el motor y la transmisión se mueven hacia atrás, lo que ha dado lugar a una cabina de pasajeros más espaciosa y una mejor distribución del peso. En el interior, sin embargo, significa una cabina completamente rediseñada, más espacio y una gran cantidad de potentes elementos multimedia.
Novi Renault Twingo Es con 3,6 metri celo nekoliko manjši od predhodnika, kljub temu pa prinaša bolj prostorno notranjost, boljšo okretnost in občutno manjši rajdni krog, ki namesto 10,55 metra, sedaj meri le 8,6 metra. Twingo III je tudi nekoliko shujšal in sicer se je teža zmanjšala za alrededor 80 kilogramos in sedaj znaša od 864 do 943 kg.
Veliko novega je tudi znotraj, kjer potnike pričarajo povsem nova armaturna plošča, volanski obroč in prednja sedeža (z naslonjalom iz enega kosa), kljub novemu delovnemu okolju pa je občutna pripadnost znamki. Preseneti (pozitivno) spodaj sploščen volanski obroč, manj navdušeni pa smo bili nad dejstvom, da so stekla v drugi vrsti pomična le bočno, kot pri starih “yugecih”, če vam spomin seže tako daleč.
Prostora v obeh sedežnih vrstah je nekoliko več kot prej, je pa sedenje tudi podobno visoko, kar zna koga tudi motiti. Enako velja tudi za dejstvo da twingo III ne premore merilnika vrtljajev, lahko pa to vlogo kakor tudi vlogo navigacija in asistenta ekonomične vožnje (driving eco2 app.) prevzame kar vaš pametni telefon, ki ga lahko enostavno umestite na audio napravo in z njo (oz. z avtom) povežete prek bluetooth povezave.
Po novem ima twingo lahko tudi navegación in sicer sta sedaj na voljo kar dve: prva je prej omenjeni sistem R&Go, kjer vaš pametni mobilnik simplemente priklopite na priloženi nosilec, preko bluetooth povezave in posebne aplikacije pa potem uporabljate navigacijo. Karte za Slovenijo in okoliške države so zastonj, za ostale (npr. Zahodno Evropo) je potrebno doplačati. Drugi sistem pa je že znani R-enlace, kje v twingu dobil še končnico evolution, ki pomeni drugo generacijo tega multimedijskega sistema.
Los clientes pueden elegir entre por cuatro básico paketi opreme: authentique (načrtujejo zelo malo prodanih), expression (ročna klima, omejevalnik hitrosti, ESC, električni paket, audio napravo, sistem R&Go, Luces diurnas LED) in dynamique(meglenke,alu platišča, tempomat, usnjena volan in prestavna ročica, karoserija v celoti v barvi), paket sport pa pomeni nadgradnjo slednjega in kot ime pove zasleduje večjo mero športnosti. Slednji tako primakne še delno usnjene sedeže, ačuminijaste pedalke in vrh prestavne ročice ter več barvitosti v notranjosti). Na voljo pa so tudi številni dodatni paketi opreme, kot so: paketi udobje, techno, sedeži, varnost, ipd. Med dodatki najdemo tudi sisteme kot je lane assist, ki ga v tem segmentu nismo vajeni, na voljo pa so tudi parkirna pomagala in ogrevana prednja sedeža.
LEE MAS: Test: Renault Twingo Sport 1,6 16V
Motorno paleto sestavljata dva bencinska motorja: SCe70 in TCe90, kjer prvi pomeni 1,0-litrski atmosferski agregat, ki razvije 51 kilovatios, drugi pa znani 0,9-litrski turbo, ki zmore 66 kW in 135 Nm navora. Pri motor porabi od 4,2 do 4,5-litra in izpusti od 95 do 105 gramov CO2, turbo bencinar pa se zadoovlji z 4,3 litra goriva in emitira 99 gramov CO2.
Menjalnik je za zdaj le petstopenjski ročni, tekom prihodnjega leta lahko pričakujemo še EDC prestavno avtomatiko. Različica RS za zdaj ni načrtovana, naj pa bi jo sodeč po virih blizu tovarne le lahko pričakali čez dve leti. Precios se pričnejo 8.990 evrih in končajo pri 11.990 evrih, vsem kupcem pa uvoznik ponuja še tisoč evrov dodatnega popusta, tako da se cene pričnejo malenkost pod osmimi tisočaki.
Mas información en: novi-twingo.renault.si